וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז'נסקי יזרים לדלק נדל"ן כ-1.7 מ' ש' במסגרת הנפקת הזכויות

יובל מעוז

21.5.2009 / 14:50

יצחק תשובה וקבוצת דלק צפויים לרכוש מניות בהיקף של לפחות 56 מיליון שקל



במהלך היום האחרון למסירת ההודעות לניצול הזכויות במסגרת הנפקת הזכויות של דלק נדל"ןהחל היום, יממש איליק רוז'נסקי, מנכ"ל החברה, את הזכויות שבידיו באופן מוחלט ויזרים לחברה כ-1.7 מיליון שקל.



ביום ראשון הקרוב, ה-24 במאי, יתקיים יום המסחר בזכויות וביום שלישי, ה-26 במאי, תיערך הנפקת הזכויות.



קבוצת דלק ויצחק תשובה, בעל השליטה בחברה, צפויים לממש את זכויותיהם במסגרת ההנפקה ולרכוש מניות בהיקף כספי כולל של לפחות 56 מיליון שקל.



במסגרת ההנפקה ולאחר שהשלימה את המהלך של חלוקת מניות דלק נדל"ן כדיווידנד בעין, הוצעו כ-58 אלף מניות באופן שבעבור כל 20 מניות מוחזקות ניתן לרכוש 9 מניות חדשות, לפי מחיר של 2.07 שקלים למניה.



נכון לסוף יום המסחר האחרון עמד שער המניה על כ-4.52 שקלים, בהתחשב במחיר יחידת הזכות המוצעת המחיר "אקס זכויות" למניה הינו 4.16 שקל ושיעור ההטבה בפועל הינו כ-22.6%. ההטבה המשמעותית שניתנת לבעלי המניות במסגרת ההנפקה נועדה להגדיל את הסיכויים שכלל בעלי המניות של החברה יממשו את הזכויות שבידיהם לרכישת מניות.



איליק רוז'נסקי מסר בתגובה כי "ההשקעה האישית שלי בסך של 1.7 מיליון שקל ושל בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, בסך שלא יפחת מ-50 מיליון שקל, מעידות על הביטחון שלנו בחוסנה של החברה ובדרכה. ההשקעה שלי היא מכספי הפרטי, ללא הלוואה כלשהי מהחברה".



דלק נדל"ן מימשה במהלך החודשים האחרונים נכסים בהיקף כספי כולל של למעלה מ-800 מיליון שקל. בחודש שעבר דיווחה החברה כי מכרה, באמצעות חברת הבת DGRE, אותה מתכוונת דלק נדל"ן להפוך לפרטית, בניין בלב האזור המסחרי של מונטריאול, קנדה, בכ-123 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully