וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': "הבנקים הישראלים הם זולים, אך מסיבה טובה"; לאומי הוא הבנק המועדף עם המלצת "קנייה"

TheMarker

21.5.2009 / 17:03

דיסקונט סופג המלצת "תשואת חסר" עם מחיר יעד של 3.3 שקל, נמוך ב-36% ממחיר הפתיחה הבוקר; המניה ירדה היום ב-4%



האנליסטים במריל לינץ' אומרים כי "הבנקים הישראלים הם זולים, אך מסיבה טובה". במריל לינץ' הוציאו היום סקירה על הבנקים הישראלים. האנליסטים בוחרים את בנק לאומי כבנק המועדף עליהם, עם המלצת "קנייה". בנק הפועלים ומזרחי-טפחות מקבלים המלצת "נייטרלי". בנק דיסקונט נותר אחרון, עם המלצת "תשואת חסר".



"לאומי ממשיך להיות הבחירה המועדפת עלינו בשל יחס סיכון/סיכוי בשל רמת ההחזר להון, הפרשה נמוכה לחובות מסופקים והערכה שהבנק יתן למשקיעים את התמורה הגבוהה ביותר", טוענים האנליסטים חיים ישראל ומיכה גולדברג. הרווח הנקי הצפוי לבנק עומד על 211 מיליון שקל, ומחיר היעד שנקבע למניה הוא 12.9 שקל, הגבוה ב-19% מהמחיר בפתיחת המסחר הבוקר.



כאמור, בנק דיסקונט  הוא היחיד עם המלצת "תשואת חסר", בשל תשואה נמוכה להון ורמת יעילות נמוכה במיוחד. האנליסטים מעניקים למניה מחיר יעד של 3.3 שקל, הנמוך ב-36% מהמחיר בפתיחת המסחר הבוקר. בתגובה לכך, מניית בנק דיסקונט ירדה היום ב-4%.



מחיר היעד למניית בנק הפועלים  עומד על 11.1 שקל, הגבוה ב-6.1% מהמחיר בעת פתיחת המסחר. במריל לינץ' צופים לבנק רווח נקי של 47 מיליון שקל. האנליסטים מעלים חששות לגבי המחלוקות בין בנק ישראל לבנק הפועלים.



במריל לינץ' מעניקים למניית מזרחי-טפחות מחיר יעד של 25.6 שקל, הגבוה ב-9.2% ממחיר המניה בפתיחת המסחר בבוקר. האנליסטים אומרים כי תוצאות הרבעון הראשון איכזבו אותם, ולכן הם הורידו את הערכותיהם כלפי תוצאות הבנק בשנתיים הקרובות.



בנוסף לכך, האנליסטים טוענים שהבנקים הישראלים תמיד נסחרים ברמה נמוכה יותר מהבנקים בחו"ל, ולכן מחירם הזול אינו אומר שהאפסייד בהם גבוה כמו מניות דומות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully