וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Low Cost חדשה נכנסת לישראל: חברת התעופה jet2.com חונכת כעת קו תעופה חדש בין מנצ'סטר לנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

21.5.2009 / 17:26

טיסת הבכורה תנחת היום ב-17:20 אחר הצהריים בארץ; על הטיסה הנכנסת 200 נוסעים



חברת Low Cost חדשה נכנסת לישראל: חברת התעופה ג'ט2.קום (jet2.com) חונכת היום בראשונה קו תעופה חדש בין מנצ'סטר לנתב"ג וממנה. טיסת הבכורה תנחת ב-17:20 אחר הצהריים בארץ. על הטיסה הנכנסת 200 נוסעים ואילו בטיסה היוצאת יהיו 170 נוסעים.



לדברי מנהל נתב"ג, זאב שריג, החברה תבצע טיסה שבועית ותפעל מהטרמינל הישן (טרמינל 1) בנתב"ג. את שרותי הקרקע תקבל מחברת QAS. "אני נרגש לקדם את פני חברת התעופה החדשה. הפעלנו לראשונה את כל המערכות מטרמינל 1 עבור הנוסעים אשר יוצאים מנתב"ג. מכאן הם מוסעים באוטובוסים לטרמינל 3 על מנת שיוכל להנות משירותי הדיוטי-פרי ואחר כך להמריא כמו כל חברת תעופה סדירה אחרת. הנוסעים הנוחתים מגיעים היישר לטרמינל החדש".



חברות Low Cost הינן חברות תעופה בעלות מבנה הוצאות נמוך, הנובע בעיקר משיווק ישיר באמצעות האינטררנט ולא באמצעות מערכי הפצה וסוכני נסיעות; שימוש בשדות תעופה משניים; פרופיל שירות מינימאלי במהלך הטיסה ופעילות בטיסות קצרות טווח, ללא הסכמי שיתוף פעולה עם חבורת אחרות וניצולת גבוהה של מטוסים.



החברה תתפוס למעשה את מקומה של חברת התעופה תומסון פליי מקבוצת טואי אשר הפסיקה את טיסותיה מבריטניה לישראל. בנוסף, צפויה חברת איזיגט' (EasyJet) שהינה חברת הטיסות המוזלות הגדולה באירופה, להפעיל טיסות משדה התעופה לוטון בלונדון, החל מספטמבר הקרוב.



יצויין, כי חברת אל על חנכה ב-3 למאי את טיסת הבוקר החדשה שלה LY 213 לשדה התעופה לוטון, שבלונדון; החברה הוסיפה 6 טיסות בוקר שבועיות ללוטון, בנוסף לשתי טיסותיה היומיות לשדה התעופה הית'רו בלונדון.



לדברי מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הטיסה השלישית במספר ללונדון - לשדה התעופה לוטון, היא במקום טיסה אחת בימי שישי, לשדה התעופה של סטנסטד. הטיסה היומית ללוטון, נועדה לדבריו בעיקר לנוסעים עסקיים; היא תמריא בשעה 07:30 בבוקר מנתב"ג ותתבצע במטוס מדגם בואינג 767.



ללקוחות החברה יוקצה בלוטון מסלול מהיר לבידוק כבודת היד ביציאה ומסלול ביקורת דרכונים מהיר בכניסה. נוסע עם כבודת יד יוכל לדבריו, לצאת משדה התעופה בתוך 10 דקות מרגע שעזב את המטוס ולהינות מרכב מהיר, שיביא אותו בתוך 25 דקות למרכז לונדון.



אל על תציע ללקוחותיה העסקיים, נסיעה ברכבת הכלולה במחיר כרטיס הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully