וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ויליפוד: אף שאנחנו בעלי השליטה בסלטי שמיר מנסים להדיר רגלינו מניהול החברה

הילה רז

21.5.2009 / 19:38

ויליפוד לבית המשפט: לאסור על יעקב גינצבורג ועמירם גיא לבצע פעולה כלשהי במניות סלטי שמיר



חברת ויליפוד הגישה לבית המשפט בקשה דחופה כי יאסור על חברת סלטי שמיר ועל יעקב גינצבורג ועמירם גיא, לבצע פעולה כלשהי במניות סלטי שמיר ויוציא צו מניעה שיאסור עליהם להפריע בדרך כלשהי לעבודת הדירקטוריון ולעבודת המנכ"ל הרצל יפרח.



עוד מבקשת ויליפוד כי בית המשפט יאסור על גינצבורג וגיא למנוע מסמנכ"ל הכספים של סלטי שמיר מלהשתתף בישיבות הדנות באישור הדוחות הכספיים של החברה וימנע מלעכב את אישור הדוחות הכספיים של ויליפוד, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק.



לפני כשנתיים רכשה ויליפוד, בשליטת האחים צבי ויוסי ויליגר, מגינצבורג וגיא את השליטה בסלטי שמיר תמורת חמישה מיליון שקל, והיא מחזיקה ב-51% מהון המניות של החברה.



לטענת ויליפוד לפני כשבוע גירשו גינצבורג וגיא את המנכ"ל שמינה דירקטוריון ומאז הם אינם מאפשרים לו להיכנס למשרדי החברה ולבצע את תפקידו. בנוסף טוענת ויליפוד כי השניים ניסו לכנס ישיבת דירקטוריון ואסיפת בעלי מניות מבלי לזמן אליה את ויליפוד, שהיא בעלת מניות השליטה.



במסגרת הישיבה, טוענת ויליפוד, ניסו השניים לקבל החלטות בנוגע לשינוי זכויות החתימה, שינוי התקנון ופיטורי דירקטורים מטעם ויליפוד.



לגרסת ויליפוד, המיוצגת על ידי עו"ד חדוה כהן-הרמתי ממשרד מ. פירון ושות', אף שעל הנייר היא בעלת השליטה בסלטי שמיר, בפועל היא אינה יכולה לממש את שליטתה בחברה, מאחר שגינצבורג וגיא אינם מאפשרים זאת. לדברי ויליפוד המצב משתק את החברה ופוגע בה.



לטענת ויליפוד, השניים הטעו אותה במצגים לא נכונים שגרמו לויליפוד לשלם תמורה ביתר וניהלו את החברה בבריונות. ויליפוד כותבים בבקשתם: "נודה ולא נבוש: זהו מניסיונות המחטף מהמוזרים שנראו בתחום התאגידים (ממש כך!) - בעלי מניות המיעוט, קמו בבוקרו של יום, ועל דעת עצמם, בהעדר סמכות, בהעדר יכולת, התיימרו, בסעד עצמי, לחלט את קניינה של ויליפוד, מניותיה בחברה, תוך עקיפה של כל הוראות הדין ופשוט הפכו את החברה על ראשה, והמליכו את עצמם להיות בעלי המניות, הדירקטורים והמנכל"ים היחידים בחברה".
השופט יהודה זפט הורה כי דיון בבקשת ויליפוד יתקיים ביום שני הקרוב במעמד הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully