וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה ראשונה בקבוצת אריסון: איריס דרור

שרון שפורר

22.5.2009 / 7:07

המועמדים המובילים להחלפת דני דנקנר: יוסי בכר, יורם טורבוביץ ודני גילרמן



>> הסכסוך הקשה בין בנק הפועלים לבנק ישראל צפוי להסתיים בימים הקרובים לאחר שבעלת השליטה שרי אריסון נענתה כמעט לכל הדרישות של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר. היו"ר דני דנקנר צפוי להגיש את התפטרותו בימים הקרובים ולא יאוחר מיום שלישי, מועד פרסום הדו"חות הכספיים של הבנק לרבעון הראשון.

אתמול נודע כי גם איריס דרור מסיימת את תפקידה בקבוצת אריסון. דרור עבדה בקבוצה ב-8 השנים האחרונות בתפקידים שונים שהאחרון שבהם היה מנהלת שפה ותקשורת. במקביל מונתה לפני כשנה לדירקטורית בבנק הפועלים - מינוי שגרר ביקורת חריפה בשל חוסר ניסיונה במערכת הבנקאות והעובדה שאין ברשותה תואר ראשון.



על אף שדנקנר עדיין לא הודיע רשמית על התפטרותו, אריסון כבר החלה - בשיתוף פעולה עם בנק ישראל - לנהל מו"מ על המועמדים לתפקיד. המועמד הבולט כרגע הוא יוסי בכר, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר ומי שחתום על רפורמת בכר, שניתקה מהבנקים את קופות הגמל וקרנות הנאמנות.



לצד בכר הועלו אתמול גם שמותיהם של דני גילרמן, שגריר ישראל לשעבר באו"ם, ויורם טורבוביץ, ראש הסגל לשעבר בממשלת אולמרט. מלבד גילרמן, בכר וטורבוביץ, בורסת השמות כוללת את אברהם ביגר, יו"ר מכתשים אגן, אברהם (בייגה) שוחט, שר האוצר לשעבר, ואירית איזקסון, יו"ר ישראכרט ודירקטורית בבנק מטעם שרי אריסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully