וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה רוסית מעוניינת להשקיע 200 מיליון דולר בפייסבוק על פי הערכת שווי של 10 מיליארד דולר

רויטרס

23.5.2009 / 15:19

בשבוע שעבר אמר מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג: אני פתוח להשקעות בחברה, אך כרגע אין על מה לדבר



חברת אינטרנט רוסית בשם דיג'יטל סקיי טכנולוג'יס הציעה להשקיע 200 מיליון דולר באתר הרשתות החברתיות פייסבוק, לפי הערכת שווי של 10 מיליארד דולר, כך דיווח אתמול העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



"פייסבוק היא חברה פרטית, כך שכחלק ממדיניותנו אנו לא חושפים פרטים לגבי תוכניותינו הפיננסיות ולא מגיבים על שמועות", אמרה פייסבוק בתגובה לידיעה.



השבוע אמר מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בוועידת הטכנולוגיה העולמית של רויטרס, כי הוא פתוח להשקעות. "אם תהיה השקעה בתנאים טובים, נשקול אותה, ולו רק כדי שיהיה לנו יותר מימון אם נרצה לעשות משהו בעתיד. חלק מהקשקושים שעליהם אנשים מדווחים לקוחים משיחות שונות שניהלנו, אבל עד כה אין על מה לדווח", אמר צוקרברג.



דיג'יטל סקיי טכנולוג'יס, אשר בבעלותה נתח באתר המיילים הרוסי הפופולרי Mail.ru, הציעה להשקיע 200 מיליון דולר במניות בכורה של פייסבוק, לפי הערכת שווי של 10 מיליארד דולר, וסכום של 100-150 מיליון דולר במניות רגילות של החברה, לפי הערכה של 6.5 מיליארד דולר.



ב-2007 השקיעה ענקית התוכנה מיקרוסופט 240 מיליון דולר בפייסבוק, תמורת נתח של 1.6% בחברה, השקעה שהעריכה את שוויה של פייסבוק ב-15 מיליארד דולר.



מספר המשתמשים הפעילים בפייסבוק, אשר הכפיל את עצמו מאז אוגוסט, עומד כיום על 200 מיליון. פייסבוק הוא גם אחד האתרים הפופולריים ביותר לשיתוף תמונות, עד היום הועלו לאתר יותר מ-15 מיליארד תמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully