וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

888 במגעים לרכישת קאשקייד - מפעילת אתרי הבינגו בבריטניה - ב-112-160 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

24.5.2009 / 9:38

חברה נוספות שהביעה עניין ברכישת קאשקייד היא פארטיגיימינג



888, חברת ההימורים המקוונים שבשליטת אבי ואהרון שקד והאחים בן יצחק, מנהלת בימים אלה מגעים לרכישת קאשקייד, חברה נוספת להימורים באינטרנט, כך דיווח היום העיתון הבריטי "טלגרף".



מספר חברות, ביניהן ענקית ההימורים באינטרנט פארטיגיימינג, התעניינו ברכישת קאשקייד, אך על פי ההערכות ל-888 יש יתרון כרגע בשל קשריה עם החברה. 888 כבר מספקת שירותי תוכנה לאתרי האינטרנט של קאשקייד, הכוללים גם את Getminted.com ו-Thinkbingo.com.



קאשקייד, אשר בבעלותה אתר ההימורים פוקסי בינגו (Foxybingo.com), אחד מאתרי ההימורים הפופולאריים בבריטניה, שכרה בתחילת החודש את שירותיו של בנק ההשקעות ג'פריס לסיוע במציאת קונה. הרכישה העתידית, אשר צפויה להיות בסכום שנע בין 70 מיליון ליש"ט (112 מיליון דולר) ל-100 מיליון ליש"ט (160 מיליון דולר), מסמלת את הגל הראשון במבול של מיזוגים צפויים בתעשיית ההימורים באינטרנט, בניסיון של חברות לצמצם עלויות.



רווחיה של קאשקייד לפני מס גדלו ביותר מ-50% ב-2008 והסתכמו ב-10.9 מיליון ליש"ט (17.4 מיליון דולר) בעקבות עלייה של 91% בהכנסותיה ל-33.7 מיליון ליש"ט (53.6 מיליון דולר).



אינדיפנדנט ניוז אנד מדיה (INM), החברה אשר בבעלותה העיתון הבריטי "אינדיפנדנט", מחזיקה בנתח של 20% בקאשקייד. INM נמצאת כיום תחת לחץ למכור נכסים, על מנת שתוכל להחזיר את חובותיה, הנאמדים ב-1.3 מיליארד ליש"ט (2.1 מיליארד דולר).



בתחילת החודש אמר מנכ"ל 888, גיגי לוי, בראיון לרויטרס, כי החברה במגעים לביצוען של חמש רכישות גדולות. "ישנן כמה הזדמנויות מצוינות, והמחירים הפכו לסבירים יותר בשל המצב הנוכחי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully