וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה שנייה של דלק נדל"ן תוך חודש: מכרה מגרש בירושלים תמורת כ-17 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

24.5.2009 / 10:18

הרוכשת: חברת דלק שהפעילה במקום תחנת תדלוק בדמי שכירות שנתיים של כ-800 אלף שקל



חברת דלק נדל"ן, באמצעות חברת הבת דלק נדל"ן נכסים מניבים, בניהולו של איליק רוז'נסקי, מדווחת היום כי מכרה מגרש בשטח של כ-2,170 מ"ר ברחוב הטורים בירושלים תמורת 17 מיליון שקל.



הרוכשת היא חברת דלק שהפעילה במקום תחנת תדלוק בדמי שכירות שנתיים ל'דלק נדל"ן' בסך של כ-800 אלף שקלים. החברה מציינת כי לא רשום כל חוב על הנכס, כך שהתמורה בגינו גבוהה בכ-15% משוויו בספרי החברה ומהווה תזרים מזומנים נקי.



דלק נדל"ן נכסים מניבים נמצאת בבעלות דלק נדל"ן (100%). החברה מחזיקה בנכסים מניבים בשווי של כ-650 מיליון שקל בישראל בתחומי המסחר, המשרדים ותדלוק. בבעלות החברה גם כ-25 נכסים מניבים בישראל כשחלק החברה בשטח מסתכם בלמעלה מ-100 אלף מ"ר (משרדים, מרכזי מסחר, תחנות דלק). כמו כן, בבעלות החברה קרקעות וזכויות בנייה נוספות.



לפני כחודש ביצעה החברה עסקה דומה כשמכרה לאיש העסקים רמי לוי חטיבת הקרקע בשטח של כ-4.9 דונם ברחוב דרך בית לחם בשווי של כ-25 מיליון שקל. מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי, אומר בהתייחס לעסקה כי "החברה ממשיכה בתוכנית האסטרטגית המקורית למכירת נכסים שפוטנציאל ההשבחה שלהם כבר מוצה. מכירה זו מצטרפת למימושים נוספים שביצענו בחודשים האחרונים בהיקף כולל של למעלה מ-900 מיליון שקל ושבוצעו לפי מחיר הנכסים בספרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully