וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי יצרניות הנקניקיות המובילות בארה"ב מתקוטטות בבית המשפט

סוכנויות הידיעות

24.5.2009 / 11:04

חברת שרה לי תובעת את ענקית המזון קראפט פודס בטענה כי פירסמה מידע שקרי והשמיצה אותה



הקיץ המתקרב, אשר מביא עמו את עונת הברביקיו, צפוי להעלות את מכירות הנקניקיות, אחד המאכלים הפופולריים בארה"ב, אך המאבק על הבכורה בשוק הנקניקיות, גרר שתיים מהחברות המובילות בתחום לבית המשפט.



חברת שרה לי, יצרנית מותג הנקניקיות הפופולרי בול פארק פרנקס, הגישה תביעה בבית המשפט המחוזי של אילינוי נגד ענקית המזון קראפט פודס, אשר בבעלותה חברת הבשר אוסקר מאייר, בטענה שפרסומיה של האחרונה, כי נקניקיות הג'מבו ביף שלה עשויות מ-100% בשר בקר, הם שקריים ופוגעים במכירות של בול פארק ובשמה של החברה.



בנוסף טענה התביעה כי אוסקר מאייר פרסמה מודעות הטוענות כי במבחני טעם הוכח שהנקניקיות שלה טובות מאלה של שרה לי ומנקניקיות היברו נשיונל, המיוצרות ע"י חברת קונאגרה. כעת מבקשת שרה לי מבית המשפט לאלץ את אוסקר מאייר לשנות את המודעות על מנת לתקן את העוול שנעשה לה.



התחרות בין שרה לי וקראפט בתחום זה צמודה מאוד. בחודש שהסתיים ב-19 באפריל החזיק המותג בול פארק של שרה לי בנתח של 21% בשוק הנקניקיות, לעומת 18% של אוסקר מאייר. בשנה שהסתיימה ב-18 באפריל עלו מכירות הנקניקיות בארה"ב ב-5.3% והסתכמו ב-2.1 מיליארד דולר, על פי נתוני חברת המחקר נילסן. "במצב הכלכלי הנוכחי, רבים בארה"ב מוצאים נחמה במזון. מאכלים בסיסיים וזולים מצליחים בתקופות כאלה, מה שמסביר את ההצלחה של תעשיית הנקניקיות", אמר טוד הייל, סגן נשיא בחטיבת מחקר הצרכנים בנילסן.



בקיץ עולות מכירות הנקניקיות באופן קבוע ב-40% בממוצע, והשנה במיוחד צופים בענף עלייה, לאור הישארותם של אמריקאים רבים בבתיהם בחופשת הקיץ, על רקע המיתון. במסגרת קידום המכירות שלה, הודיעה באחרונה אוסקר מאייר כי בכוונתה לחלק, בשל המיתון, נקניקיות בשווי כולל של מיליון דולר בחינם ברחבי ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully