וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סוכני השחקנים בהוליווד סובלים מהמשבר; ויליאם מוריס פיטרה יותר מ-100 עובדים

סוכנויות הידיעות

24.5.2009 / 11:57

הפיטורים בסוכנות השחקנים הותיקה - על רקע המיזוג עם המתחרה לשעבר אנדבור



המשבר הכלכלי הגיע גם לסוכנויות השחקנים בהוליווד. כמה מסוכני השחקנים הבולטים בהוליווד נאלצים בימים קשים אלה לבטל ארוחות צהריים עסקיות, למכור את מכוניות הפורשה שלהם, ולהסתגל לחיים ללא עוזר אישי לרדות בו, לאחר שהסוכנויות החלו גם הן בקיצוצים.



בשבוע שעבר פיטרה סוכנות ויליאם מוריס, המייצגת כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית הסרטים, יותר מ-100 עובדים, לאחר שנציבות הסחר הפדרלית (FTC) אישרה את המיזוג בינה לבין המתחרה לשעבר אנדבור. המיזוג בין שתי הסוכנויות ייצור "סוכנות על", אשר תייצג יותר מאלף מהשחקנים, הבמאים והתסריטאים המפורסמים בעולם.



הסוכנויות המתחרות מחזרות כעת במרץ אחר לקוחותיהן של ויליאם מוריס ואנדבור, שעליהם נמנים בין השאר בריטני ספירס, ראסל קרואו ורוברט דה נירו, בניסיון לנצל את הקיצוצים לטובתן. "כאשר סוכנים עוזבים, השחקנים שהם מייצגים שוקלים את הישארותם בסוכנות, שכן יחסי סוכן-לקוח הם יחסים אינטימיים, כמו חתונה", מסביר פרנק וליגר מסוכנות גרש.



המיזוג בין ויליאם מוריס הותיקה, אשר קיימת 111 שנה, ובין אנדבור בת ה-14, נעשה, על פי ההערכות, מתוך חולשה, בשל השתלטותם של תאגידי המדיה, שהם כיום בעלי היד העליונה במרבית הדיונים על חוזי העסקה ושכר, על השוק. אולפני הסרטים מקשיחים את עמדותיהם ומאלצים את הכוכבים הרבים לוותר על תשלומים גדולים מראש, בתמורה לנתח גדול יותר מהרווחים אם הסרט יכניס כספים רבים, ורבים מהסרטים לא מכניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully