וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט של ממוריאל דיי: שבוע המסחר בוול סטריט יהיה מקוצר בשל יום הזיכרון האמריקאי ביום שני

הדר תדמור

24.5.2009 / 13:04

ביום רביעי יפורסמו נתוני מכירות הבתים הקיימים בארה"ב באפריל; ביום שישי יפורסמו נתוני התמ"ג המתוקנים



יום שני הוא ממוריאל דיי בארה"ב, כך שלא יתקיים מסחר. במקום זאת, מיליוני אזרחים בארה"ב צפויים לנצל את מחירי הנפט הנמוכים ואת הירידה במחירי הלינה בבתי מלון ובתי אירוח, ולטייל ברחבי המדינה.



ביום שלישי תפרסם ענקית הסלולר הישראלית סלקום את דו"חותיה הרבעוניים. באותו היום יפורסם מדד קייס שילר, העוקב אחר מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב. המדד יתייחס למחירי הבתים בחודש מארס. לפי ההערכות, המדד יראה על ירידה של 18.4% במחירי הבתים בערים הגדולות בארה"ב. ביום שלישי יפורסמו גם נתוני ביטחון הצרכנים בארה"ב לחודש מאי.



ביום רביעי יפורסמו נתוני מכירות הבתים הקיימים בארה"ב בחודש אפריל. לפי ההערכות, מספר הבתים שנמכרו באותו החודש עמד על קצב שנתי של 4.63 מיליון. בחודש מארס נרשמה ירידה של 3% במספר מכירות הבתים הקיימים בארה"ב לקצב שנתי של 4.57 מיליון.



ביום חמישי יפורסמו דו"חותיה הרבעוניים של ענקית הטכנולוגיה מארוול, המספקת פתרונות סיליקון, אחסון ותקשורת ומעסיקה כ-1,100 מעובדיה בישראל. עוד באותו היום יפורסמו נתוני מכירות המוצרים בני קיימא בארה"ב בחודש אפריל ונתוני מכירות הבתים החדשים. לפי ההערכות, מספר מכירות הבתים החדשים עמד על קצב שנתי של 365 אלף. לשם השוואה, בחודש מארס עמד מספר מכירות הבתים החדשים על קצב שנתי של 356 אלף בתים.



ביום שישי יפרסם משרד המסחר האמריקאי את נתוני התמ"ג המתוקנים של ארה"ב לרבעון הראשון. לפי הנתונים הראשונים כלכלת ארה"ב רשמה צמיחה שלילית של 6.1% במונחים שנתיים.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully