וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה מחודשת לאתר rest מבית דפי זהב בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

מעיין כהן

24.5.2009 / 13:32

עוד במסגרת ההשקה המחודשת: rest global, שנועד להציג לישראלים המטיילים בחו"ל מידע על מסעדות בעולם



אתר המסעדות rest מבית דפי זהב השיק הבוקר עיצוב ושירותים חדשים, בהשקעה מדווחת של 1.5 מיליון שקל. בין החידושים באתר: מכרז הפוך, המאפשר לגולשים להזמין מקום במסעדה באמצעות הקלדת נתונים כגון תאריך, שעה, מספר אנשים ומיקום גיאוגרפי והצגת המסעדות הרלוונטיות לחיפוש; משלוחים אונליין, טור ביקורת מסעדות אנונימי ופינת וידיאו בהנחיית הילה אלפרט. שירות נוסף הוא הפצה ב-SMS - כך למשל, לאחר הזמנת שולחן במסעדה, יוכלו הגולשים שהזמינו שולחן להפיץ את כתובת המסעדה למוזמנים לארוחה באמצעות SMS, או לשלוח את הכתובת למכשיר GPS.



איתן זינגר, מנכ"ל rest אמר, כי הוא מאמין שחוות הדעת על מסעדות יעברו מהפכה ויעברו לעדכונים בזמן הבילוי במסעדה עצמו, ולא אחריו. לדבריו, בקרוב תעלה רסט אפליקציה לטוויטר למטרה זו. על-פי נתוני דפי זהב, כ-25% מהחיפושים במנוע החיפוש הסלולרי 2580 קשורות לתחום הההסעדה - בתי קפה, פיצות ומשלוחים.



עוד הציגה rest את מיזם המסעדות הגלובלי שלה, rest global, שנועד להעתיק את רסט מהשוק המקומי לשוק העולמי, ולהציג לישראלים המטיילים בחו"ל מידע על מסעדות בעולם. האתר מכיל מידע על מסעדות ב-12 מדינות ובכ-50 ערים. המודל העסקי של האתר יהיה מבוסס פרסומות, וחוות הדעות על המסעדות ייכתבו על ידי הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully