וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות מוניטין בהיקף של 22 מ' ש' הובילו את קסטרו לרווח של 29 מ' ש' ברבעון

יעל פולק

24.5.2009 / 14:08

הכנסות החברה הצטמצמו ב-4% והסתכמו ב-138 מיליון שקל



הכנסות מוניטין בהיקף של 22 מיליון שקל, שנבעו מעלייה בהחזקה בפעילות קסטרו בגרמניה, מצליחות לחפות על רבעון לא קל שעבר על חברת האופנה הישראלית, שמפעילה 164 חנויות בישראל ובחו"ל.



הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 הצטמצמו ב-4% והסתכמו ב-138 מיליון שקל. בין היתר נובעת הירידה בהכנסות מעצירת משלוחים לזכיינים במזרח אירופה, לאור קשיי גביה מזכיינים אלה, על רקע המשבר הפיננסי. בשורה התחתונה החברה סיימה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-29 מיליון שקל המיוחסים לבעלי המניות, פי 4.5 לעומת הרבעון המקביל.







קסטרו, שבשליטת המשפחות קסטרו ורוטר, עוסקת בעיצוב אופנה לנשים וגברים, בייצור פריטי האופנה בארץ ובחו"ל באמצעות ספקי משנה, ובשיווקם, לצד מוצרים נלווים, ברשת חנויות המותג בישראל ובחו"ל.



אחוז הרווח הגולמי ברבעון הראשון ירד לכ-51.4% ממחזור המכירות, לעומת כ-57.3% בתקופה המקבילה. ברבעון הנוכחי ביצעה החברה הפחתות חריגות על מלאים אשר צפויים להשאר במחסניה לאחר העונה הנוכחית, בעקבות המלאים שלא נשלחו למזרח אירופה, ובעקבות אחוזי הנחות גבוהים יותר אותם נאלצה החברה לתת.



תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת הסתכם ב-11.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009, לעומת תזרים בהיקף של כ-41 מיליון שקל ברבעון המקביל.



בשבוע שעבר הודיעה קסטרו כי חתמה על הסכם להקמת מיזם משותף בשווייץ, בשיתוף עם הזכיין של החברה בשווייץ, Bollag Guggenheim Holding AG. במסגרת ההסכם, הקימו הצדדים חברה בשווייץ אשר 75% מוחזקים על ידי קסטרו ו-25% מוחזקים על ידי הזכיין השווייצי.



היקף ההשקעה על ידי קסטרו במיזם עומד על כ-3.8 מיליון שקל ועל ידי הזכיין בשווייץ כ-1.26 מליון שקל. ההסכם מגיע בהמשך לדיווחיה של החברה על הקמה צפויה של מיזם משותף בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully