וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקליס קפיטל: מאזן הסיכונים נוטה לטובתו של השקל, אך עדיין לא מומלץ להשקיע בו כ"לונג"

TheMarker

24.5.2009 / 14:40

האנליסטים גם מעריכים שמדיניות רכישת האג"ח של בנק ישראל תימשך לכל אורך הקיץ



בברקליס קפיטל אומרים כי אחת הפעולות הראשונות של בנק ישראל עם תום המשבר תהיה חזרה להתערבות במט"ח, מיד כשנתוני הייצוא יחזרו להעיד על שיפור. לטענתם, מאזן הסיכונים נוטה לטובתו של השקל, אך עדיין לא מומלץ להשקיע בו כ"לונג".



כמו כן, האנליסטים בברקליס מעריכים כי מדיניות רכישת האג"ח של בנק ישראל תימשך לכל אורך הקיץ, במטרה להתמודד עם צרכי התקציב של הממשלה ועם הלחץ העונתי בהחזרי התשלום האג"ח הקונצרני. האנליסטים טוענים כי בנק ישראל יותיר מחר את הריבית ללא שינוי, ברמה של 0.5%.



בברקליס אומרים כי על אף הירידה ההיסטורית בשיעור התמ"ג הישראלי (3.6%) ברבעון הראשון של 2009, הכלכלה הישראלית מפגינה חוסן מרשים ומתעלה על זו של ארה"ב וזו של אירופה. בנוסף לכך, קצב העמקת המשבר הולך ומתייצב, מה שמעיד על קירבה לסיום המחזור.



בנוסף לכך, האנליסטים בברקליס קפיטל מאמינים שהדיפלציה במדדי המחירים לצרכן, אשר הדאיגה את קברניטי בנק ישראל, הולכת ושוככת.



"הירידות החדות בשוקי העולם הסתיימו"



האנליסטים בברקליס קפיטל טוענים כי "הירידות החדות בשוקי העולם הסתיימו". בברקליס אומרים שאירופה תתאושש באופן איטי יותר, נוכח מיעוט יחסי בתכניות סיוע, החשיפה למזרח אירופה ולרוסיה, ומטבע חזק. בנוסף, האנליסטים אומרים כי "השינוי החיובי באקלים שוק ההון בארה"ב יתרום לנטוע 'שורשים ירוקים' בכלכלה האמריקאית, למרות ההפכפכות האחרונה".



עוד אומרים בברקליס, כי תוצאות הבחירות בהודו מבטיחות צמיחה מחודשת לטווח הקרוב והבינוני במדינה. לטענת האנליסטים, המיתון באמריקה הלטינית מעמיק אמנם לקראת המשך 2009, אך ההתאוששות ב-2010 תהיה מהירה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully