וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב לסקוב, מנכ"ל שמן תעשיות, הודיע היום על פרישה

יעל פולק

24.5.2009 / 15:01

שמן פרסמה היום את דו"חותיה לרבעון הראשון בהן דיווחה על צמיחה ברווחיות התפעולית



יעקב לסקוב, מנכ"ל שמן תעשיות הודיע היום ליו"ר הדירקטוריון על החלטתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. הודעתו של לסקוב באה במקביל לפרסום הדוחות הכספיים של שמן תעשיות.



מחזור המכירות של החברה הצטמצם ב-21% והסתכם ב-157.4 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009. הרווח התפעולי צמח ב-15% והסתכם ב-8.6 מיליון שקל. צמצום הוצאות המימון הוביל את החברה להציג רווח נקי של 8.1 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



לסקוב ציין בהודעתו כי בתוצאות הכספיות שפירסמה החברה היום, הוא רואה את ההוכחה המעשית למימוש תוכנית ההבראה של החברה אותה הוא הנהיג בשנות כהונתו. עם אישור דוחו"ת אלו הודיע לסקוב כי הוא מרגיש שהוא מיצה את תפקידו בחברה.



לפני מינויו למנכ"ל שמן תעשיות שימש לסקוב בשורת תפקידים בכירים במשק, בהם סמנכ"ל כספים של קבוצת ישקר, סגן נשיא דיסקונט השקעות ויושב ראש פעיל בחברת דירוג האשראי מידרוג.



לסקוב מונה למנכ"ל שמן תעשיות בשנת 2004, כאשר שמן תעשיות התמודדה עם משבר חמור. כאשר נכנס לתפקידו כמנכ"ל שמן תעשיות עמדה החברה במצב בו היא נאבקת במצבת חובות לבנקים של חצי מיליארד שקל, שרובם לפירעון מיידי והיה סיכון ממשי להמשך פעילותה כעסק חי. לסקוב הוביל את החברה לתהליך הבראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully