וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני רכישות הקניונים: מליסרון הרוויחה 19 מ' ש' ברבעון הראשון

נתן שבע

24.5.2009 / 15:30

ירידת ערך של 19 מיליון שקל בנכסיה הובילה את הרווח להתכווץ ב-47% לעומת הרבעון המקביל



מליסרון שבשליטת האחים עופר הרוויחה ברבעון הראשון של השנה 19 מיליון שקל – 47% פחות מהרבעון המקביל של השנה שעברה. הסיבה המרכזית לירידה ברווח היא ירידת ערך בשווי הנכסים שלה הכוללים את קניון רננים ברעננה והקריון בקרית ביאליק –ירידת ערך שהסתכמה ב-19 מיליון שקל לעומת עליית של 17 מיליון שקל ברבעון המקביל.



הכנסות החברה עלו בכ-6% ל-71 מיליון שקל. מליסרון נהתה עוד בשורה התחתונה מתשלום הוצאות מימון נמוכות בשל המדד השלילי שהיה ברבעון הראשון והוצאות מס נמוכות יותר לעומת הרבעון המקביל.



מליסרון צפויה בקרוב לשנות את פניה עם השלמת העסקות לרכישת קניון רמת אביב וקניון סבניונים מידיה של אפריקה ישראל. בנוסף, הודיעה החברה, במהלך הרבעון השני, כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מקניון חוצות המפרץ. הרכישות האלה עשויים להקפיץ את נכסיה משווי של 2.65 מיליארד שקל ל-4.7 מיליארד שקל. על מנת לממן הרכישות החברה הודיעה במהלך הרבעון כי בכוונתה לגייס סך של כ- 620 מיליון שקל, בדרך של הנפקה לציבור של אגרות חוב שאינן ניתנות להמרה.



מליסרון עד כה הייתה חברה בעלת מינוף גבוה יחסית לחברות נדלן אחרות. הונה העצמי הסתכם ב-1.44 מיליארד שקל כאשר סך נכסיה עומד נכון לתום הרבעון על 2.87 מיליארד שקל. בנוסף הודיעה מליסרון על חלוקת דיווידנד של 25 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully