וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ישראל צפוי להותיר הערב את הריבית על כנה; באסיה נרשמת הבוקר מגמה מעורבת

יובל מעוז

25.5.2009 / 8:31

בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר עקב יום הזיכרון



יום המסחר בבורסה ייפתח עם המשך פרסומי הדו"חות הכספיים של החברות הציבוריות לרבעון הראשון של השנה. בתום יום המסחר יפרסם בנק ישראל את החלטת הריבית במשק, כשהצפי הוא שהבנק יותיר את הריבית על כנה. בבורסות באסיה נרשמת הבוקר מגמה מעורבת.





אתמול ננעל המסחר בירידות שערים. מדד ת"א 25 ירד ב-0.5% וננעל ברמה של 856 נקודות ומדד ת"א 100 נחלש ב-0.4% וננעל ברמה של 781 נקודות. שבוע המסחר יהיה מקוצר, ויסתיים ביום רביעי בשל חופשת חג השבועות. ביום רביעי תחול הפקיעה על אופציות המעו"ף. בנק ישראל יפרסם הערב את החלטת הריבית במשק, כאשר הערכות הכלכלנים הן כי הנגיד סטנלי פישר יותיר את הריבית על כנה ברמה של 0.5%.



בניו יורק לא יתקיים מסחר עקב יום הזיכרון האמריקאי החל היום. יום המסחר האחרון בבורסות וול סטריט ננעל בירידות שערים קלות: מדד דאו ג'ונס נחלש ב-0.9% ל-8,277 נקודות, נאסד"ק ירד ב-0.2% ל-1,692 נקודות ו-S&P 500 איבד 0.2% ל-887 נקודות.

מכתשים אגן הודיעה אתמול על מינוי מנכ"ל חדש לחברה. ארז ויגודמן, לשעבר מנכ"ל שטראוס. כיום, משמש אברהם ביגר כיו"ר וכמנכ"ל מכתשים אגן ומינויו של ויגודמן יהווה הפרדה בין התפקידים. המינוי ייכנס לפועל ב-1 בינואר 2010.



מניית טבע ננעלה אתמול בירידה של 0.4%. הבורסה תשיק אופציות על מניות החברה בסוף החודש. האופציות יחלו להיסחר בבורסה ב-27 במאי.



מדד הבנקים עלה אתמול ב-0.2%. אמש נודע כי הפיקוח על הבנקים מאמץ את כללי השערוך האמריקאים לניירות ערך. הכללים, שישנו את הרישום החשבונאי של ירידת (או עליית) ניירות הערך בתיקי הנוסטרו של הבנקים ישליכו על רישום ההפסדים או הרווחים, בגין ניירות ערך אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully