וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית האופנה ורסאצ'ה צפוי להדיח היום את המנכ"ל על רקע חילוקי דעות עם דונטלה ורסאצ'ה

סוכנויות הידיעות

25.5.2009 / 10:21

המועמדת המובילה – מעצבת העל הבריטית קים וינזר שפרשה לאחרונה מניהול המותג אקווסקוטום



מועצת המנהלים של בית האופנה ורסאצ'ה תתכנס היום במילאנו להחליט באופן סופי על הדחתו של מנכ"ל החברה, ג'יאנקרלו די ריסיו. הסיבה להדחתו הצפויה של די ריסיו היא חילוקי דעות עם משפחת ורסאצ'ה, בעליו של המותג היוקרתי.



חילוקי הדעות בין די רוסיו לורסאצ'ה נוגעים להתמודדותו של בית האופנה עם המשבר הכלכלי, אשר לא פסח עליו ופגע בהכנסותיו. די רוסיו, לשעבר מנכ"ל קמעונית היוקרה, פנדי, נכנס לתפקיד ב-2004, ומיד החל לפעול לצמצום הפסדיה של החברה, בין השאר על ידי השקת קולקציות פחות ראוותניות ועיצוב אביזרי אופנה חדשים שהעלו את מכירות המותג.



על פי מקורבים לחברה, די רוסיו לא היה מרוצה מבזבזנותה של דונטלה ורסאצ'ה, אשר שכרה את שירותיו של צלם יקר מדי לצילומי הקמפיין של החברה. משפחת ורסאצ'ה, מצידה, מאשימה את די רוסיו בכך שלא הפחית את מספר החנויות המתוכננות להיפתח, למרות המשבר.



העיתון הבריטי "טלגרף" דיווח אתמול כי אחת המועמדות המובילות היא קים וינזר, מעצבת בולטת בתעשיית האופנה בבריטניה, אשר התפטרה בשבוע שעבר מניהול מותג האופנה הבריטי, אקווסקוטום.
מקורבים לווינזר מסרו כי היא עשויה להשיב בחיוב להצעה, אך בתנאי שתינתן לה יד חופשית בניהול החברה, ללא התערבות מצד הבעלים, דונטלה ורסאצ'ה, אחיה סנטו ובתה אלגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully