וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות בבורסות אירופה ביום מסחר דליל; פאריס יורדת ב-0.6%

רונית דומקה

25.5.2009 / 11:06

בורסת לונדון סגורה לרגל חופשת הבנקים; בוול סטריט לא יתקיים מסחר בשל ממוריאל דיי



ירידות קלות נרשמות כעת בבורסות אירופה לאחר עלייה של 2% בשבוע שעבר. פאריס יורדת ב-0.6%, פרנקפורט מאבדת 0.3%. בורסת לונדון סגורה לרגל חופשת הבנקים. גם בוול סטריט לא יתקיים מסחר לרגל ממוריאל דיי החל היום.



היום יפרסם מכון המחקר IFO את מדד בטחון המשקיעים בגרמניה לחודש מאי. על פי הערכות כלכלנים מבלומברג, צפוי המדד לרשום עלייה זה החודש השני ברציפות, לרמה של 85 נקודות לעומת 83.7 נקודות באפריל.



מניות הרכב רושמות ברובן ירידות. פיאט יורדת ב-0.3% לאחר שבסוף השבוע אמר שר הכלכלה של גרמניה כי היצרנית האיטלקית העלתה את הצעת הרכש שלה לאופל, חטיבה של ג'נרל מוטורס. פיאט נתקלה בתחרות מצידה של מאגנה, יצרנית חלקי הרכב הקנדית שחברה לחברת המשאיות הרוסית GAZ שבבעלות המיליארדר אולג דריפסקה. הצעה נוספת לאופל נמסרה מקבוצת ההשקעות מבריסל RHJ אינטרנשונל. מניית ב.מ.וו הגרמנית יורדת גם היא ב-0.5% ורנו מאבדת 1.7%. מנייתה של פז'ו, לעומת זאת, עולה ב-3%.



מגזר הפיננסים רושם עליות קלות. בנק סוסייטה ז'נרל הצרפתי עולה ב-0.5%, ING ההולנדי מטפסת ב-1%. בנק סנטנדר הספרדי, לעומת זאת, יורד ב-0.3% לאחר שהגיע להסכם עם ממשלת ונצואלה לגבי מכירת חטיבתו בונצואלה ב-1.05 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully