וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך העסקי הארוך הגיע לסיומו: ערוץ CNN חוזר ל-HOT

אופיר בר-זהר

25.5.2009 / 12:42

הערוץ ירד משידורי HOT בנובמבר 2007 לאחר סכסוך עסקי; ישוב לאוויר ב1/6 באפיק 74



הסכסוך העסקי הארוך הגיע לסיומו: לאחר שנעדר ממסכי לקוחות HOT במשך יותר משנה וחצי ישוב ערוץ CNN לשידורי חברת הכבלים. ההחלטה על הדבר אירעה בעקבות מו"מ שהתקיים בין הרצל עוזר, מנכ"ל הוט לבין רון צ'יקון, סגן נשיא ומנהל איזור המזרח התיכון בטרנר, בו הגיעו הצדדים להבנות מסחריות. הערוץ יחזור לאוויר ב1/6 באפיק 74, זאת לאחר שירד ממסכי לקוחות HOT בנובמבר 2007.



כזכור, בין הצדדים התפתח סכסוך רחב מלווה בתלונות הדדיות בנושא התשלומים המגיעים עבור הערוץ. בזמנו דווח ב-TheMarker כי HOT דרשה מ-CNN להפחית את עלות הערוץ בכ40% וכי CNN סירבה לדרישה זו.



בשלב מסוים אף טענה CNN כי HOT חייבת לה מיליון דולר בגין תשלומים שנוכו ממנה. סגן נשיא סיאןאן רון צ'יקון אמר אז כי "לצערי, רמת האמינות של HOT במה שקשור לתשלום חובות ובמה שקשור ליחסים עם ספקי התוכן בכלל, היא נמוכה ביותר". כעת כאמור הגיעו הצדדים להבנות חדשות אשר מאפשרות חזרה של הערוץ.



ערוץ CNN צפוי לעלות עם לוח חדש של שידורי הערב בחודש ספטמבר, ויכלול תכניות בהנחיית בכירי הטאלנטים של הרשת, כמו ריצ'רד קווסט, פיונילה סוויני ובקי אנדרסון. שיאו של לוח השידורים החדש יהיה בהשקת תכניתה החדשה של כריסטיאן אמנפור, ששימשה בעבר כתבת הערוץ במזרח התיכון, שלראשונה תגיש תכנית אירוח לילית.



הרצל עוזר, מנכ"ל HOT ציין: "אני רואה חשיבות בהחזרת ערוץ CNN לפלטפורמת השידורים של HOT, ומברך על ההבנות אליהן הגענו עם קבוצת טרנר. CNN ישתלב במגוון ערוצי החדשות הבינלאומיים המובילים שאנו מציעים".



רון צ'יקון, סגן נשיא ומנהל איזור המזRJ התיכון בטרנר: "נהנינו ממערכת יחסים מצוינת עם HOT במהלך 17 השנים האחרונות, ואנו מאוד מרוצים מכך שהצפייה ב-CNN תהיה שוב אפשרית למנויי HOT. ההסכם שנחתם יהווה בסיס לשיתוף פעולה עתידי בין קבוצת טרנר לחברת HOT. בזמן בו מודעות והבנה של הסביבה הכלכלית והחדשותית הגלובליות הן כל כך נחוצות, אנו מצפים לספק לאזרחי ישראל את הפרספקטיווה הבינלאומית, הנדרשת מהסיפורים הגדולים המתרחשים מדי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully