וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לי בזק, פרטנר, קוקה קולה ובנק לאומי בין השופטים לפרס הפלטינום בתחרות האפי

איילה צורף

25.5.2009 / 13:27

ישפטו את שלושת המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום: חוגלה קימברלי, חברת יוניליוור וצומת ספרים



תהליך השיפוט בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיווי ה-Effie Awards מגיע לשלביו האחרונים. היום מתפרסמת רשימת המנכ"לים שישפטו את שלושת המועמדים בקטגוריית ה"אפי פלטינום".



צוות השיפוט כולל 18 מנכ"לים ויו"רים של חברות גדולות במשק. בין השופטים בתחרות: איציק תמיר - מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים; אבי גבאי - מנכ"ל בזק; עידו פולק - מנכ"ל TheMarker; מאיר ברנד - מנכ"ל גוגל ישראל; רביב צולר - מנכ"ל ביטוח ישיר; דני כהן - מנכ"ל לאומי קארד; רקפת רוסק - ראש החטיבה העסקית בבנק לאומי; אסף בן-דב - מנכ"ל המשביר לצרכן; סמדר ברבר צדיק - מנכ"ל הבנק הבינלאומי; סופי בלום - מנכ"ל P&G; הרצל עוזר - מנכ"ל HOT; דוד אבנר - מנכ"ל פרטנר; פאר נדיר - מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; שרה שמר - בעליה של רשת ארקפה ובועז צ'צ'יק - מנכ"ל CAL.



צוות השופטים ישפטו את שלושת המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים שיווקיים לאורך זמן: חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך 'ממציאים את Huggies מחדש', חברת יוניליוור ישראל עבור המהלך 'Axe: המהפכה הגברית של שוק הדאודורנטים בישראל', וצומת ספרים עבור המהלך 'מהפכה בשוק הספרים בישראל'.



כל אחד מהמועמדים יציג בפני המנכ"לים פרזנטציה של 20 דקות המציגה את המהלך השיווקי, ובתום כל פרזנטציה השופטים יציגו להם שאלות. ציון המנכ"לים יהווה 50% מהניקוד הכללי שיינתן לכל אחת מ-3 העבודות שעלו לגמר.



לדברי פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "השתתפותם של מנכ"לים בכירים בתהליך השיפוט מדגישה את החשיבות שהם מעניקים לתחרות האפי. למנכ"לים תהיה הזדמנות לבחון עם סמנכ"לי השיווק "פנים מול פנים" את מידת האפקטיוויות של המהלכים שהם הובילו".



תחרות האפי תיערך ביוני הקרוב. קודם לכן, כבר השבוע, תיארך תחרות קקטוס הזהב שמחלקת מדליות על מצויינות קריאייטיווית. בתחרות זו יוענק פרס מפעל חיים לאליעזר ז'ורבין. ז'ורבין, בן 85, הוא מראשוני ענף הפרסום וממובילי קמפיין מהפך הליכוד ב-1977. הוא מייסדו ובעליו של משרד הפרסום דחף.



ז'ורבין יליד פולין, בן למשפחה דתית ממאה שערים שהתחיל את קריירת הפרסום שלו כחבר בארגון הלח"י, הפך עד מהרה ליועץ סתרים של גדולי המדינה מכל קצוות הקשת הפוליטית וחבר אישי של רבים ממנהיגי המדינה: שמעון פרס, יצחק רבין, יצחק שמיר, עזר וייצמן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully