וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי: העליות החדות שנרשמו לאחרונה מגדילות את הסיכוי למימוש רווחים בזמן הקרוב

TheMarker

25.5.2009 / 13:50

האנליסטים מעריכים כי לאחר המימוש, המגמה החיובית בשווקים עשויה לחזור ולהימשך בטווח הארוך



בבית ההשקעות אינפיניטי מעריכים כי המגמה החיובית בשווקים עשויה להימשך בטווח הארוך, עם ההערכות שנתוני המאקרו מצביעים על התמתנות בהידרדרות הכלכלה בעולם, ובעקבות הריבית הנמוכה השוררת בעולם.



"העליות החדות שנרשמו לאחרונה מגדילות להערכתנו את הסיכוי למימוש רווחים בזמן הקרוב, שעלול להביא לירידות שערים בטווח הקצר. עם זאת, אנו סבורים כי לאחר מימוש זה עשויה המגמה החיובית לחזור", אומרים האנליסטים.



באינפיניטי טוענים כי ירידת התשואות שחלה בתקופה האחרונה באיגרות החוב הממשלתיות, מעלה את הסיכון בהשקעה בהן. באג"ח הקונצרניות, רמת הסיכון נשארה גבוהה, בשל החשש מחדלות פירעון של חברות במשק. לטענת האנליסטים, החזקת אג"ח קונצרניות אינה מתאימה למשקיע סולידי.



באינפיניטי ממליצים על פיזור ההשקעה ביחס של 60% באפיק הצמוד מדד ו-40% באפיק השקלי. המח"מ המומלץ הינו בינוני באפיק הצמוד, וקצר באפיק השקלי. זאת, משום שהאנליסטים סבורים כי תם עידן הורדות הריבית.



בנוגע לארה"ב, האנליסטים מאמינים כי עם התבהרות האקלים הכלכלי והיציאה מהמיתון בארה"ב תימשך העלייה בתשואות איגרות החוב הממשלתיות, גם בשל ההפנייה של הכספים לאפיק הקונצרני ולשוק המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully