וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון מסיימת את הרבעון הראשון עם רווח של 8 מיליון שקל

שרית מנחם

25.5.2009 / 15:41

ילין לפידות מסכם את הרבעון עם הכנסות של 10 מיליון שקל מניהול נכסים



לידר שוקי הון דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון של 2009 אותו חתמה עם רווח נקי של 8.1 מיליון שקל לעומת 6.7 מיליון שקל, עלייה של 21%.



הכנסותיו של בית ההשקעות הסתכמו ב-30 מיליון שקל לעומת 28 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2008, עלייה של 7%. בית ההשקעות, המנוהל על ידי דני ברק עוסק בחיתום וברוקראז בנוסף, מחזיק לידר שוקי הון ב-50% מבית ההשקעות ילין לפידות.



המגזר ששופך אור על הפעילות של ילין לפידות הוא ניהול ההשקעות, בו לידר אינה עוסקת, וכל ההכנסות מיוחסות לילין לפידות. בית ההשקעות המנוהל על ידי דב ילין ויאיר לפידות רשם ברבעון הראשון של 2009 הכנסות של 10 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009 לעומת 15 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. לידר נהנית ממחצית מהמחזור שנרשם.



עוד מציינת לידר שהרווח התפעולי מפעילות ניהול ההשקעות הנובעת מהאחזקה בילין לפידות היא כמיליון שקל, המשקף לפעילות ניהול הנכסים רווחיות של 20%. עם רווחי הנוסטרו בסך כ-4 מיליון שקל שרשם ילין לפידות ברבעון שחלף, נאמדת הרווחיות התפעולית בילין לפידות בכ-50%, רווחיות הנחשבת לגבוהה בענף.



ההוצאות תפעוליות של לידר שוקי הון ברבעון המדווח הסתכמו ב-20 מיליון שקל לעומת 19 מיליון שקל. הרווח התפעולי הוא כ-10 מיליון שקל, המשקף רווחיות תפעולית של כ-33%. העלייה הצנועה בהוצאות מוסברת על בעלייה בהוצאות המענקים והעובדים שהינם נגזרת של הרווחיות התפעולית של בית ההשקעות. זאת למרות שמה שתרם לגידול ברווח התפעולי היו רווחי הנוסטרו ולא שיפור בפעילות הליבה של בית ההשקעות - חיתום וברוקראז' וניהול נכסים דרך ילין לפידות. לידר מציינת שבמחצית השנייה ננקטו גם תהליכי התייעלות שהשפיעו על ההוצאות ברבעון המדווח.







ההכנסות ממגזר ההנפקות ברבעון הסתכמו בסך 7.2 מיליון שקל לעומת 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 35%. אולם הפעילות במגזר נמוכה ביחס להיקפי הפעילות שרשמה בשנות הגאות ב-2006 ובמחצית הראשונה של 2007.



ההכנסות ממגזר הברוקראז' ברבעון הסתכמו ב-7.5 מיליון שקל לעומת 12.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 39%. הירידה נובעת בעיקר מהתנודתיות הרבה בשווקים בעקבות המשבר בעולם אשר הביא לירידה במחזורי בבורסה המקומית וגם כתוצאה מירידה במחירי המניות ואיגרות החוב בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הכנסות ממגזר המסחר בניירות ערך הסתכמו ברבעון המדווח ב-9.8 מיליון שקל לעומת 4.5 מיליון שקל, עלייה של 54%. חלק מהכנסות אלו מיוחסות גם לפעילות הנוסטרו של ילין לפידות, אולם לידר לא מפרטת בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully