וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי אל על נגד ההחלטה לייקר את הארוחות לעובדים: "קודם שיקצצו בשכרם של המנהלים"

זוהר בלומנקרנץ

25.5.2009 / 15:52

מזכ"ל נציגות העובדים, יוסי לוי, מאיים להכריז סכסוך עבודה ולנקוט בצעדים במחאה על "צעדים חד צדדיים"



המתיחות בין ההנהלה לנציגות עובדי אל על הגיעה היום לשיא. מזכ"ל נציגות העובדים, יוסי לוי, מאיים להכריז סכסוך עבודה ולנקוט בצעדים במחאה על "צעדים חד צדדיים", כהגדרתו, מצד הנהלת החברה. במיוחד יצא קצפו על דרישת ההנהלה לייקר את הארוחות לעובדי החברה.



לוי אמר ל-TheMarker: "ההנהלה חתמה איתנו על הסכם עבודה חדש ועכשיו באה אלינו בדרישות חדשות. אנו מוכנים להתייעל אך קודם שיקצצו בשכרם של המנהלים. הצענו כי שכרם של הסמנכ"לים יקוצץ ל-100 אלף שקל ברוטו לחודש, אולם הוא סירב". לדברי לוי, ההנהלה חתמה רק באחרונה על הסכם עבודה חדש עם נציגות העובדים וכעת דורשת עוד.



מאל על נמסר כי "הנהלת החברה פנתה לנציגות העובדים במטרה לגבש יחד עמה הרכב הוצאות הניתנות לצמצום. הקיצוץ המוצע הינו התאמה למציאות הנוכחית עקב המשבר הכלכלי העולמי בכלל ומשבר התעופה בפרט. הפעילות מתקיימת בכל מגזרי החברה כדי למנוע פיטורי עובדים. כל המהלכים יחולו על מנהלים ועובדים גם יחד, פרופורציונאלית לשכר. בהנהלת החברה מקווים כי גם ועד העובדים יפנים את המצב ובמקום לעסוק במניפולציות והפצת שקרים וכזבים, יעמוד בהבטחותיו ויירתם למאמץ.



"אין בכוונתנו להתייחס לדברי הבלע ולשקרים המופצים על ידי נציגות העובדים כאמצעי להימנע מלקיחת אחריות ועמידה לצד החברה בתקופה לא קלה זו. אנו קוראים לוועד להתעשת ולהתנהג בצורה מכובדת ואחראית ולא להיגרר למחוזות שיפגעו בחברה ובעובדיה. יש להדגיש כי השנה לא חולקו בונוסים לאף אחד מהסמנכ"לים ולמנהלי האגפים בחברה כאשר מנכ"ל החברה ויתר על 20% מהשכר והמענקים המגיעים לו. לא רק זו שלא נוספו תפקידים, החברה נמצאת בעיצומו של מהלך לצמצום היקף המשרות הבכירות בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully