וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכללית, מכבי ואפריקה ישראל עברו את שלב המיון המוקדם במכרז להקמת בית החולים באשדוד

רוני לינדר-גנץ

25.5.2009 / 16:46

עיריית אשדוד תעניק לזוכה במכרז פטור מלא מארנונה לחמש שנים בשטחים הציבוריים של בית החולים



הקמת בית החולים באשדוד מתקדמת צעד נוסף: שלוש הקבוצות המתמודדות במכרז להקמת בית החולים החדש באשדוד עברו בהצלחה את שלב המיון המוקדם. כך הודיעה ועדת המכרזים הבין משרדית להקמת בית החולים.



הקבוצות הן אפריקה ישראל, בשיתוף דניה סיבוס וחברת מיזמים, וכן שתי קופות החולים הגדולות - מכבי, באמצעות רשת בתי החולים הפרטיים שלה אסותא עם חברת אביב, והכללית - באמצעות מכון מור עם אורתם-סהר. לאחר שעברו את שלב המיון, יוזמנו שלוש הקבוצות להגיש את הצעותיהן במכרז אשר צפוי להתפרסם בזמן הקרוב. הזוכה במכרז ייבחר לפי ההערכות כבר בחודש ספטמבר הקרוב.



המכרז כולל את התכנון, ההקמה, המימון וההפעלה של בית החולים, שמיועד להיבנות על גבי קרקע שבבעלות עיריית אשדוד ומינהל מקרקעי ישראל, על שטח של 70 דונם במזרח העיר. באחרונה הודיעה עיריית אשדוד כי תעניק לזוכה במכרז חבילת תמריצים הכוללת, בין השאר, הקלות משמעותיות בנושא הארנונה: פטור מלא מארנונה לחמש שנים בשטחים הציבוריים של בית החולים, ופטור מלא למשך שנתיים בשטחים המסחריים שלו, ובנוסף הנחות בארנונה למשך עשר השנים הראשונות.



הקמת בית החולים קורמת עור וגידים לאחר שנים ארוכות של מאבק מתוקשר של תושבי העיר בה חיים יותר מ-200 אלף תושבים. לאחרונה ניסה משרד האוצר, שהתנגד לאורך השנים להקמת בית החולים, לדחות את פתיחת בית החולים לשנת 2020 במסגרת חוק ההסדרים, אך המהלך טורפד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully