וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשטים את חיי הסוחר: כלל פורקס משיקה מערכת מסחר אוטומטית

שרית מנחם

25.5.2009 / 17:22

אלדד: אנו מציעים ללקוחות להימנע מלבחור האם להקשיב ליועץ או לכל אדם אחר ולבחור בעצמו את סוג המסחר



כלל פורקס, זרוע המט"ח של כלל פיננסים, העוסקת בפלטפורמת מסחר לסוחרים המעוניינים בהשקעה ובעיקר בחשיפה ספקולטיווית למטבעות וסחורות, השיקה אתמול מערכת מסחר אוטומטית (Auto Trader System) שנקראת - כלל ATS. מדובר במערכת בה הלקוח יכול לבחור אסטרטגיות מסחר שונות, שפותחו על ידי סוחרי במט"ח מכל העולם.



הלקוח בוחר את האסטרטגיות בהתאם לצמדים המועדפים עליו, תוך שהוא יכול להתרשם מביצועי העבר של האסטרטגיה שנבחרה והתשואות שהניבה. המערכת סוחרת עבור הלקוח באופן אוטומטי בהתאם לבחירתו.



אורן אלדד, מנכ"ל כלל פורקס: "המערכת החדשה נועדה לפשט את חייו של הסוחר, והיא מאפשרת מסחר קל ונוח עבור כל משקיע. אנו מציעים ללקוחות להימנע מלבחור האם להקשיב ליועץ ההשקעות או לכל אדם אחר ולבחור בעצמו את סוג המסחר שהוא חפץ בו. המערכת החדשה מציעה למעלה מ-500 אסטרטגיות מסחר שונות ומאפשרת ללקוח ראש שקט".



לדברי אלדד סוחר ותיק או מתחיל יכול ליהנות מהידע של בעלי ניסיון שגיבשו אסטרטגיות מסחר מוכחות. אלדד מציין כי המערכת חוסכת זמן רב בישיבה מול הפלטפורמה, מאחר ויש מי "שעושה את העבודה בשבילו".



כיום פועלת המערכת בין היתר בארה"ב, אנגליה, סין, קוריאה, יפן, ספרד, איטליה ועוד. מספר המשתמשים בחשבונות אמיתיים נאמד בעשרות אלפי משתמשים ואילו מאות אלפים מתנסים במערכת באמצעות חשבונות פיקטיוויים.



כלל פורקס היא זרוע ההשקעות הישראלית של חברת אווא פיננסי שהוקמה ב-2006 על ידי עו"ד עמנואל קרוניץ ונגב נוסצקי ועוסקת במסחר מקוון באינטרנט. כלל פיננסים מחזיקה ב-33% מאווא פיננסי הפועלת בכ-130 מדינות ומעסיקה 110 עובדים. אווא, שהחלה לעבוד במתכונת מלאה לפני כשנה הציגה דו"חות מרשימים לרבעון הראשון שנחשפו לצד הדו"חות של כלל פיננסים. ברבעון הראשון של 2009 רשמה החברה הכנסות של 11.8 מיליון דולר, לעומת 4.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2008. הרווח התפעולי ברבעון היה 5.6 מיליון דולר, והוא משקף רווחיות תפעולית של 47%. בקופת המזומנים של החברה שוכבים 29 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully