וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנה בחקירת המשטרה: בודקת קשר בין תקיפת אבי ניר, שירה מרגלית ובועז בן ציון

יהונתן ליס

26.5.2009 / 8:34

על פי כיוון החקירה המסתמן, התקיפות בוצעו על רקע סכסוכים בתעשיית הטלוויזיה והבידור



המשטרה חושדת כי קיים קשר בין תקיפת מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 "קשת", אבי ניר, לפני חודשים אחדים לתקיפת המשנה למנכ"ל הזכיינית "רשת", שירה מרגלית, בשבוע שעבר ולתקיפתו של סוכן השחקנים בועז בן ציון לפני כחצי שנה. על פי כיוון החקירה המסתמן, התקיפות בוצעו על רקע סכסוכים בתעשיית הטלוויזיה והבידור. על חקירת תקיפתה של מרגלית הוטל צו איסור פרסום.



מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, אמר אתמול כי "לאחרונה היינו עדים לתקיפה אלימה של שני אנשי תקשורת בכירים. המשטרה מבצעת חקירה אינטנסיווית של שני מקרים אלו ובוחנת אם קיים קשר ביניהם". לדבריו, "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע באישי ציבור ובשוטרים או בכל אדם על רקע עיסוקו ותפקידו". המפכ"ל אמר את הדברים במהלך טקס חנוכת תחנת המשטרה בראשון לציון.



שני אנשי התקשורת הבכירים הותקפו בידי אלמונים. מרגלית, המשמשת סמנכ"לית התוכן והמשנה למנכ"ל "רשת", הוכתה בשבוע שעבר על ידי שני בני אדם סמוך לביתה בשכונת צהלה בתל אביב. האירוע כולו תועד ככל הנראה במצלמות האבטחה המותקנות על הבתים הסמוכים בשכונה. בנובמבר 2008 הותקף ניר, מנכ"ל הזכיינית השנייה בערוץ 2, "קשת", כשטייל עם כלבו סמוך לביתו בצפון תל אביב. חקירת תקיפתו של ניר עדיין בעיצומה. בן ציון הותקף בידי אלמונים כשיצא ממשרדו, הוא נחבל בפניו אך לא נזקק לטיפול רפואי. בפרשה נעצרו שני חשודים, אשר נצפו ליד ביתו של בן ציון בתל אביב. הם שוחררו ממעצר אחרי מספר ימים.



כאמור, במשטרה חושדים כי התקיפות בוצעו על רקע עיסוקיהם של אנשי התקשורת, ובודקים אם אותם גורמים עומדים מאחורי שלושת המקרים. במשטרת תל אביב אמרו אתמול כי כל כיווני החקירה נבדקים ולא פסלו גם את האפשרות שמדובר בניסיון שוד שכשל, אולם האפשרות הזו נראית בשלב זה קלושה. בין היתר, נבדק חשד אם מדובר בתקיפה על רקע עבודתה של מרגלית כאחראית על התוכניות בחברת רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully