וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטוויטר: שירות המיקרובלוגינג טוויטר עובד על פורמט טלוויזיוני

הדר תדמור

26.5.2009 / 9:49

תוכנית הטלוויזיה צפויה להיות נטולת תסריט, ותראה "אנשים רגילים בדרכם להיות סלבריטאים בפורמט תחרותי"



טוויטר, שירות המיקרובלוגינג הפופולרי, מגיע למסכי הטלוויזיה - כך דיווח מגזין "ורייטי". לפי העיתון, בכירי טוויטר עובדים בימים אלה עם חברות ההפקות רוויל פרודקשנס וברילסטיין אינטרטיינמנט, שתיהן מבוססות בלוס אנג'לס, כדי לפתח תוכנית טלוויזיה שתשלב את השירות.



תוכנית הטלוויזיה צפויה להיות נטולת תסריט, אשר תראה "אנשים רגילים בדרכם להיות סלבריטאים, בדרך מהפכנית ופורמט תחרותי", לפי הדיווח. העיתון האמריקאי דיווח כי הרעיון שייך לסופרת איימי אפרון.



טוויטר הוא אתר המאפשר לגולשים לכתוב ולפרסם מסרים בני 140 תווים לכל היותר, בדומה לשורת הסטטוס המוכרת מפייסבוק שנולדה בעקבותיו או הודעת טקסט בטלפון הסלולרי. כך יצר טוויטר קטגוריה אינטרנטית חדשה, הנקראת מיקרו-בלוגינג. המיני-עדכונים האלו יכולים להיות דיווחים יבשים על מה שעושים הגולשים באותו רגע, הגיגים, קישורים לכתבות חיצוניות וכל מה שעולה על הדעת ונכנס ב-140 תווים. הגולשים מגיבים זה על עדכוניו של זה ללא הפסקה, ויוצרים שיחה הגלויה לעיני כל.



אתר טוויטר רשם שיעור גידול של בחודש מארס, על פי נתוני חברת המחקר קומסקור. החברה דיווחה כי מספר הגולשים בטוויטר הגיע במארס ל-9.3 מיליון לעומת קצת יותר מ-4 מיליון בפברואר. כלומר, יותר מ-5 מיליון גולשים הצטרפו לאתר בתוך חודש או כ-166 אלף גולשים חדשים מדי יום.



על אף שיעור הגידול המרשים, חברת המחקר נילסן דיווחה כי יותר מ-60% מהמשתמשים החדשים בטוויטר מפסיקים את השימוש בשירות המיקרו-בלוגינג לאחר חודש. "טוויטר נהנה מגל הצלחה בחודשים האחרונים," אמר דיוויד מרטין, סגן הנשיא של נילסן, "אך הוא לא יוכל לשמור על הצלחתו המטאורית בלי בסיס יציב יותר של משתמשים נאמנים".



שיעור המשתמשים הקבועים של טוויטר, 40%, הוא נמוך בהשוואה לזה של מתחריו, פייסבוק ומייספייס, ששמרו על כ-80% ממשתמשיהם, כשהחלו לצבור תאוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully