וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיר לקהילה: מיכאיל פרוחורוב - האיש העשיר ברוסיה - העביר את כתובתו ממוסקבה לכפר קטן בסיביר

סוכנויות הידיעות

26.5.2009 / 14:29

בעקבות המעבר ישלם פרוחורוב את רוב תשלומי המסים שלו לרשויות המקומיות של מחוז קראסנויארסק



המיליארדר מיכאיל פרוחורוב, האיש העשיר ברוסיה, שינה את כתובתו הרשמית ממוסקבה לכפר קטן בסיביר – במטרה לסייע למחוז, בו נמצאים רוב מכרות הזהב שבבעלותו, להתמודד עם המשבר הכלכלי באמצעות הגדלת הכנסותיו ממסים.



פרוחורוב, שהונו מוערך ב-9.5 מיליארד דולר לפי המגזין "פורבס", הפך באופן רשמי לתושב הכפר ירודה שבאזור קראסנויארסק. מתוך מסים בסך 680 מיליון דולר שצפוי פרוחורוב לשלם השנה, 90% ישולמו לרשויות המחוז והכפר העני, בו מתגוררים 2,300 תושבים בלבד.



"אני מאמין שזה הוגן יותר להעביר את המסים שלי לאזור שבו עשיתי את הוני, ואני מקווה שחלק מהכסף ישמש לתוכניות סוציאליות", אמר פרוחורוב. חברת האחזקות של פרוחורוב, אונקסים, הוסיפה כי "בזמנים אלה של משבר כלכלי, ברור שאחת מהמטרות החברתיות שלנו היא לשלם מסים במקום שממנו נובעות עיקר הכנסותינו".



המהלך של פרוחורוב, הרווק המבוקש ביותר ברוסיה, הפתיע רבים במדינה. בשנה שעברה הסכים לרכוש את הבית היקר בעולם, בשווי 500 מיליון דולר, מאלמנתו של הבנקאי אדמונד ספרא, לילי. השנה ביטל פרוחורוב את העסקה לרכישת האחוזה, בעקבות המשבר הכלכלי העולמי. פרוחורוב, אשר החזיק בשנה שעברה בהון של 21.5 מיליארד דולר לפי "פייננס", הצליח לזנק למעמד של האיש העשיר ברוסיה לאחר שמימש רבים מנכסיו לפני הנפילה החדה בשוק הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully