וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפאורה תבורי נכנסת לשוק משקאות האנרגיה: משיקה משקה אנרגיה בשם Red rain

אופיר בר-זהר

26.5.2009 / 16:28

סמנכ"ל השיווק אלי פייגלין: "אין לי ספק כי עד מהרה נהפוך לאחד השחקנים הדומיננטיים בשוק"



חברת המשקאות יפאורה תבורי נכנסת לשוק משקאות האנרגיה: החברה הודיעה היום כי היא משיקה משקה אנרגיה חדש בשם Red rain, מותג בינלאומי אשר מיוצר באנגליה ומשווק גם בקנדה. אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה תבורי, אמר כי "מבדיקות וסקרים שערכנו נמצא כי שוק משקאות האנרגיה, שהינו שוק מתפתח ודינאמי מאוד, מהווה מגרש טבעי ליפאורה שהינה שחקן מרכזי בשוק המשקאות הקלים. שוק משקאות האנרגיה המגלגל כ-270 מיליון שקל בשנה לערך מושפע מאד מתחרות. אין לי ספק כי עד מהרה יהפוךred rain לאחד השחקנים הדומיננטיים בשוק".



יפאורה תבורי תשקיע בהשקה סכום של 8 מיליון שקל שיופנו לקמפיין טלויזיה, שילוט חוצות ופעילות קד"מ. הזמר רמי פורטיס יקריין את תשדירי הקמפיין. שוק משקאות האנרגיה נחשב למתפתח כאשר גודל השוק בעולם עולה משנה לשנה, וצריכת משקאות האנרגיה מתפשטת גם לשעות היום, ולא רק כמשקה המוגש יחד עם אלכוהול.



המותג המוביל בשוק הישראלי הוא XL אשר מופץ על ידי סידס. באפריל 2009 החזיק המותג בנתח שוק כספי של 51.7% וכמותי של 43%, זאת לפי נתוני חברת סטורנקסט. ההסבר לפער בין נתחי השוק הוא כי XL יקר יחסית למוצרים אחרים.



המשקה השני ברשימה הוא BLU אשר מחזיק נכון לאפריל בנתח שוק כספי של 28.9% וכמותי של 36.3%. מותג BLU הוקם על ידי איש העסקים פאוזי שמשום בדצמבר האחרון. שמשום היה המפיץ של משקה XL ולאחר שחברת XL החליפה אותו הוא הקים משקה מתחרה. מותג רדבול ירד מגדולתו וכיום מחזיק בנתח שוק כספי של 7.4% בלבד ונתח שוק כמותי של 4.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully