וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לבעיות החשבונאיות? קומברס מצפה לפרסם את דו"חותיה בתחילת 2010

שמואל שוסטר

26.5.2009 / 17:26

החברה אינה מפרסמת דו"חות כספיים מבוקרים מאז התפוצצות פרשת הבקדייטינג במארס 2006



האם תמה הסאגה החשבונאית של קומברס? מהודעה שפירסמה החברה בנוגע למינויו של סמנכ"ל כספים חדש, סטפן סוואד, עולה כי החברה נמצאת בסיומו של תהליך התיקון של דו"חותיה. בתגובה למינוי אמר אנדריי דהן, מנכ"ל החברה, כי הוא "מאמין כי כניסתו של סוואד לתפקיד תאפשר את המשך המומנטום החיובי של הבדיקות החשבונאיות, אותם החברה מקווה לפרסם עוד בתחילת 2010".



קומברס אינה מפרסמת דו"חות כספיים מבוקרים מאז מארס 2006 כתוצאה מפרשת הבקדייטינג. בספטמבר 2007 העריכה החברה כי תסיים לערוך מחדש את הדו"חות הכספיים הישנים שלה עד סוף ינואר 2008, אולם בסוף 2007 הודיעה כי היא דוחה את פרסום הדו"חות הכספיים ההיסטוריים שלה, שנבדקים מחדש, למועד לא ידוע.



באמצע אפריל הודיעה אולטיקום, חברת הבת של קומברס, כי תגיש את המידע הדרוש לרשות ניירות ערך האמריקאית במטרה לחזור לפרסם דו"חות רבעוניים עד סוף אוקטובר 2009. הודעתה של אולטיקום הציתה מחדש את העניין בחברת האם, ואנליסטים בשוק העריכו כי הדבר עשוי להוות נקודת מפנה גם עבור קומברס עצמה וכי היא עשויה לחזור ולפרסם את דו"חותיה בהקדם. הרמז הראשון לכך שהחברה עומדת בפני סיום הבדיקה התקבל בחודש שעבר, עם החלטתה של קומברס לתגמל את דהן במענק של 500 אלף דולר עבור ביצועי החברה ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully