וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר ייפתח עם פקיעת אופציות תל אביב 25; עליות שערים בעולם עשויות לסייע לבורסה

נתן שבע

27.5.2009 / 8:14

טבע בפער חיובי של 2.8%; עליות של עד 3% במניות הדשנים אתמול בארה"ב



המסחר בבורסה ייפתח היום עם פקיעת אופציות על מדד תל אביב 25. עם חגיגות ערב ח השבועות מחר יפקעו האופציות יום אחד מוקדם מהרגיל. ברקע לפתיחת המסחר - עליות השערים אתמול בוול סטריט עשויות לחדש את עליות השערים גם בתל אביב. עליות נאות נרשמות היום גם במזרח.



נאסד"ק עלה ב-2.9% ומדד הדאו ג’ונס הוסיף 2%. העליות באו לאור עלייה במדד אימון הצרכנים זינק בחדות. הסיבה לזינוק החד נעוצה בצפי להשתפרות במצבו של שוק העבודה האמריקאי.



יום אחרי ההתאוששות של המטבע האמריקאי שב הדולר לרדת ובשעות הבוקר הוא נסחר סביב רמה של 3.96 שקלים. בשוק הסולידי עשויים השחרים לסבול מהמשך היחלשותן של האיגרות הממשלתיות של ארה"ב שהתשואה עליהן עלתה אתמול בכמעט 0.05% לכיוון ה-3.5%. העלייה בתשואה באה לצד הנפקת איגרות חוב ממשלתיות שביצע הממשל אמש ובימים הקרובים בהיקף של 101 מיליארד דולר.



גם היום צפוי זרם הדו"חות הכספיים להתגבר. ביום ראשון הקרוב יחול היום האחרון לפרסומן של הדו"חות כאשר מרבית החברות הגדולות עדיין לא פירסמו את התוצאות.



כיל, שאיבדה אתמול גובה, עשויה ליהנות מעליות השערים במניות הדשנים אתמול בארה"ב שטיפסו ב-2%- 3%.



גל של הורדות דירוג של חברות היה אתמול בבורסה. אתמול בחרו במעלות להוריד את הדירוג לקבוצת דלק ל-A. גם דלק ישראל זכתה להורדת דירוג בדרגה אחת. עוד בין היורדות בדירוג הייתה גם חברת פטרוכימיים.



המניות הדואליות הכבדות ייפתחו בפערים חיוביים בדרך כלל - טבע תיפתח בפער חיובי של 2.8%, פרטנר בפער של 2.3% ופריגו בפער של 2.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully