וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשדות: AT&T סייעה לזייף הצבעות בגמר אמריקן איידול

ניו יורק טיימס

27.5.2009 / 10:29

על פי החשד נתנה מפעילת הסלולר למעריציו של המועמד כריס אלן אפשרות לשלוח מסרונים בחינם



רשת הטלוויזיה FOX בודקת בימים אלה חשדות לפיהן מפעילת הסלולר AT&T, אחת מנותנות החסות העיקריות של התוכנית "אמריקן איידול", זייפה את תוצאות הצבעת הצופים בגמר התוכנית, אשר נערך בשבוע שעבר, כך דיווח השבוע העיתון "ארקנסו דמוקרט גאזט".



על פי החשד, סיפקה חברת הסלולר למעריציו של המועמד כריס אלן, שזכה בסופו של דבר בתואר הנכסף, אפשרות לשליחת מסרונים בחינם, כמו גם טיפים כיצד לשלוח כמות גדולה של הצבעות בהודעה אחת.



נציגי AT&T, שהיא רשת הסלולר היחידה שבאמצעותה ניתן לשלוח הצבעות SMS למועמדים בתוכנית, עשו זאת בשתי מסיבות שנערכו לכבוד אלן בעיר הולדתו שבמדינת ארקנסו בערב הראשון מתוך שני ערבי הגמר של התוכנית.



זכייתו של כריס אלן בגמר היתה הפתעה, שכן המועמד שנחשב למועדף ופופולרי יותר בארה"ב היה מתחרו, אדם למברט. לאחר זכייתו של אלן הציפו מעריציו של למברט את הפורומים של התוכנית באינטרנט בהודעות נזעמות ובטענות לאי סדרים בהצבעות.



בכירי רשת FOX, המשדרת את התוכנית, סירבו לאשר או להכחיש את הטענות. דובר מטעם AT&T אמר אתמול, "אכן הוזמנו לשתי מסיבות צפייה שאורגנו ע"י הקהילה המקומית בארקנסו. כמה מעובדינו נשאו עמם מכשירי סלולר והדגימו באופן כללי כיצד לשלוח מסרונים לכל מי שהיה מעוניין בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully