וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בבורסות אירופה בהובלת מניות הפיננסים; פרנקפורט עולה ב-0.7%

רונית דומקה

27.5.2009 / 11:31

מניית רשת השידור הבריטית ITV מזנקת ב-8% בעקבות המלצת גולדמן סאקס



עליות קלות נרשמות כעת בבורסות אירופה, זה היום השלישי ברציפות, לאחר שבטחון הצרכנים בארה"ב - שותפת הסחר הגדולה ביותר של אירופה - זינק בשיעור החד ביותר זה שש שנים, וחיזק בכך את ההערכות כי שיאו של המשבר הכלכלי העולמי כבר חלף. לונדון עולה ב-0.4%; פאריס ופרנקפורט מוסיפות 0.7%.



חברת המחקר האמריקאית, קונפרנס בורד, דיווחה אמש כי מדד בטחון הצרכנים בארה"ב קפץ החודש ל-54.9 נקודות - רמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר. זאת, לאחר שרשם את הזינוק החד ביותר מאז אפריל 2003, על רקע אופטימיות לגבי התאוששות שוק התעסוקה האמריקאי. באפריל עמד המדד על 40.8 נקודות. האגודה הלאומית לתחזיות כלכליות בארה"ב (NABE) פירסמה היום תוצאות סקר כלכלנים, לפיו 90% מהם מאמינים כי המיתון יסתיים במהלך 2009.

מניות מגזר הפיננסים מובילות את העליות. מניית UBS, הבנק הגדול בשווייץ, עולה ב-2.9%, מניית לוידס הבריטי מוסיפה 3.5%, ומניית BNP פאריבה, הבנק הגדול בצרפת, רושמת עליה של 1.6%.







מגזר הרכב רושם גם הוא עליות, למרות דיווחו של איגוד יצרניות הרכב האירופי היום כי מכירות הרכב ביבשת צנחו ב-42.4% בחודש אפריל, לעומת החודש המקביל אשתקד. מניית פז'ו עולה ב-2.5% בעקבות העלאת המלצה של מריל לינץ', מניית ב.מ.וו עולה ב-1.9% ומניית פיאט מטפסת ב-0.7%.



עליות גם במניות הטלקום והמדיה. בריטיש טלקום עולה ב-1.2%; מנייתה של רשת השידור הבריטית ITV מזנקת ב-8% לאחר שגולדמן סאקס העלה את המלצתו עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully