וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המיתון, ברודווי פורחת - איגוד התיאטראות דיווח על שיא במכירות הכרטיסים

סוכנויות הידיעות

27.5.2009 / 12:31

ההכנסות השנתיות של תיאטראות ברודווי שברו שיא חדש - 943.3 מיליון דולר



התיאטראות בברודווי היכו את המיתון ודיווחו על עלייה במכירות בעונת 2008/09, כך דיווח אתמול איגוד התיאטראות של ברודווי, אשר ייחס את העלייה לצורך הציבור באסקפיזם.



האיגוד, אשר מייצג את בעלי אולמות התיאטרון ומפעיליהם באיזור התיאטראות המפורסם בעולם, הנמצא בניו יורק, דיווח כי בשנה שהסתיימה ב-24 במאי הסתכמו ההכנסות מכרטיסים ב-943.3 מיליון דולר, ושברו את השיא הקודם שנרשם בעונת 2006/07, אז הכניסו התיאטראות 938.5 מיליון דולר. מספר הכרטיסים שנמכרו בברודווי היה 12.15 מיליון, מספר הנמוך רק במעט מהשנה שעברה, אז נמכרו 12.2 מיליון כרטיסים.



"כפי שכבר הוכחנו בעבר, אם מעלים מופע נהדר, אנשים יבואו - אפילו בעיצומו של מיתון", אמרה יו"ר האיגוד, שרלוט סנט מרטין. "מחקרים הראו כי התיאטרון מאפשר לאנשים לברוח מחיי היום יום". סיבה נוספת לעלייה במכירות הכרטיסים, שמחיריהם נעים בין 50 ל-150 דולר, היתה הצטרפותם של כוכבי קולנוע אהודים, ביניהם קייטי הולמס, סוזן סרנדון וג'יימס גנדולפיני, למחזות בברודווי השנה.



פריחתם של התיאטראות בברודווי, שהעלו השנה מספר שיא של 43 מופעים חדשים, ביניהם להיטים מחודשים כמו "שיער" ו"סיפור הפרברים", חשובה מאוד לתעשיית התיירות של ניו יורק, שנפגעה בשל המיתון העולמי. התיירים מהווים 65% מקהל הצופים במחזות ובמופעים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully