וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לנתניהו: תהיה גבר ותבטל את ההצעה להטיל מע"מ על ירקות ופירות; נתניהו: אלו לא זמנים רגילים

צבי זרחיה

27.5.2009 / 14:43

"אין אף אחד ליד ההגה ואיבדת את הברקסים מזמן. דילגת על גורמי המקצוע", רמזה לבני להתפטרותו של בלינקוב



"איננו נמצאים בזמנים רגילים. בנוסף למשבר הכלכלי חסר התקדים שפוקד אותנו כמו את שאר מדינות העולם, אנו ניצבים בפני אתגרים ביטחוניים מיוחדים ששום מדינה אחרת אינה נדרשת להתמודד עימה. האחדות נדרשת במיוחד בשעה זו. היא מחייבת את כולנו לצאת מהפלגנות הרגילה שבהם צריך לאחד את הכוחות ועוד נדרש לכך"' כך אמר בצהריים רה"מ בנימין נתניהו בהופיעו בדיון כלכלי במליאת הכנסת.



נתניהו מנה את הישגיו כמו גיבושה של תוכנית כלכלית, אישור מהיר בממשלה של תקציב מדינה לשנתיים, חתימת הסכם עם ההסתדרות והמעסיקים ועוד.



לדבריו, "יש לנו אחריות משותפת לעתידה של מדינת ישראל. הדבר המסוכן ביותר לגוף חי הוא לא לזהות סכנה לקיומו בזמן. התפקיד של כל מנהיגות הוא קודם כל לזהות את הסכנות והאחריות שלנו/ קודם כל לדאוג לבטחון ישראל ולהבטיח את עתידה. זה מחייב קביעת סדרי עדיפויות וקבלת החלטות שאינן קלות. חובתי כראש הממשלה להכפיף את סSרי העדיפויות למען הצרכים הקיומיים של ישראל ולא אהסס לעשות כן. באותה מידה שצריך לזהות סכנות ולהיערך מולן, צריך גם לדעת לזהות הזדמנויות ולפעול למימושן".



יו"ר האופוזיציה ח"כ ציפי ליבני (קדימה) שעלתה אחריו לדוכן הנואמים קראה לעברו "אתה מתקפל במקום הלא נכון ובפני האנשים הלא נכונים".



היא טענה שנתניהו נהג ב"זיג זג" בהגדילו את יעד ההוצאה בתקציב. "למה נכנעת לברק. שלא יעזוב את הממשלה בשום מקרה. הוא יגיד משהו על שילוב ידיים, וה'לבן בעיניי' וישאר בממשלה".



ליבני הוסיפה כי "גם היום אתה מתעקש במקום הלא נכון. ההתעקשות בעניין המסוי תמוהה ובמיוחד הטלת מע"מ על ירקות ופירות לא מובנת. בעניין המע"מ תהיה גבר ותתקפל. בסוף כנראה תתקפל וזה יקרה לך כשאתה מנסה לא לעשות את זה".



עוד התריסה לעברו כי "אין אף אחד ליד ההגה ואיבדת את הברקסים מזמן. דילגת על כל גורמי המקצוע, ומי שיושב לידך הוא יושב בסקטור הפרטי". בכך רמזה להתפטרותו של הממונה על התקציבים באוצר רם בלינקוב לאחר שאורי יוגב יועצו של נתניהו הגיע להסכם עם ההסתדרות בניגוד לעמדתו של בלינקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully