וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדים נוספים לתפקיד יו"ר הפועלים

שרון שפורר

27.5.2009 / 19:16

בורסת השמות למחליף של דנקנר תופחת: יאיר סרוסי ורונן בראל מצטרפים ליוסי בכר בהתמודדות על תפקידו של דני דנקנר

רו"ח רונן בראל, י"ור פירמת רואי החשבון קוסט-פורר-גבאי-ארנסט אנד יאנג, מועמד להחליף את יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר. בראל, 47, נשוי ואב לארבעה ילדים, משמש כיו"ר הפירמה בשנתיים האחרונות, זאת לאחר 7 שנים בתפקיד המנכ"ל. בראל הצטרף לפירמה ב-1986, והינו מומחה בטיפול בחברות תעשייה וחברות ציבוריות.

משרד קוסט-פורר-גבאי-ארנסט אנד יאנג ישראל הינו משרד רואי החשבון הגדול ביותר בישראל ומונה כ-1,400 עובדים. החל מ-1994, קוסט-פורר-גבאי היא נציגתה בישראל של פירמת ארנסט אנד יאנג העולמית.

המשרד הוא פרי מיזוג בין משרד קוסט-פורר וליובשיץ-קסירר, כאשר אחד מנציגיו הבולטים של משרד ליובשיץ-קסירר הוא ד"ר יוסי בכר. שמו של בכר, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, עלה גם הוא כמועמד פוטנציאל להחלפת יו"ר בנק הפועלים.

לצד השניים, מועמד נוסף הוא יאיר סרוסי, יו"ר ועדת ההשקעות של מבטחים ודירקטור לשעבר בבנק הפועלים. מלבד היותו של סרוסי יו"ר ועדת ההשקעות של מבטחים, הוא נמנה גם ממקימיה של קרן שעוסקת בהלוואות מזנין (הלוואות גישור הניתנות בריבית גבוהות). אחד המשקיעים הגדולים בקרן (משקיע עוגן) הוא בית ההשקעות כלל פיננסים, שבשליטת אי.די.בי של נוחי דנקנר, בן דודו של דני דנקנר.

מקורב לבנק הפועלים העריך השבוע, ששרי אריסון ובנק ישראל יגיעו להסכמה על מועמד ליו"ר הבנק עד לסוף השבוע הבא. עם זאת, בזמן שבורסת השמות חוגגת, דנקנר עדיין נאחז בכסא יו"ר הבנק. שלשום קיים דירקטוריון הבנק ישיבה, ובה שמע עדכונים מפיו של מנכ"ל הבנק, צבי זיו, באשר להשתלשלות הארועים שהביאה להתפטרותו, על רקע חילוקי דעות עם דני דנקנר. ביום ראשון הקרוב יתכנס שוב דירקטוריון הבנק לשמוע את דנקנר לגבי אותה השתלשלות ארועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully