וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה עם תכולה מלאה באם המושבות

רנית נחום-הלוי

28.5.2009 / 7:11

בתנועה



שמות: ליאור (33) ושלהבת (32) לב

עיסוקים: ליאור (33) עו"ד, שלהבת (32) היי-טקיסטית



מצב משפחתי: נשואים+1



איזה בית אתם מוכרים? "מדובר בדירה ברחוב זיכרון יעקב מס' 37 בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. הדירה בקומה 6 מתוך 7, בשטח כ-120 מ"ר ברוטו, וכוללת 4.5 חדרים. היא פונה לכיוון מערב - עם נוף לשקיעה שיישאר תמיד פתוח.



"יש בה סלון בשטח כ-70 מ"ר, מטבח של כ-10 מ"ר, מרפסת שמש בשטח כ-7 מ"ר, מחסן ושני מקומות חנייה רשומים בטאבו. הדירה כוללת 3 חדרי שינה, אמבטיה לילדים וחדר אמבטיה להורים עם מקלחון, ג'קוזי כפול וארונית קיר.



"הדירה מעוצבת בסטייל מיוחד ונמכרת כפי שהיא, עם כל התכולה: טלוויזיית LCD, מקרר אמנה, תנור בילד-אין, כיריים חשמליות, מערכת קולנוע ביתי, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מיטת הולנדיה מתכווננת, ארונות, שידות, מראות, תאורה ופינת אוכל.



"הבניין נבנה לפני שש שנים וכולל שני אגפים, כשבכל קומה שתי יחידות דיור. יש בו חדרי כושר, ג'ימבורי ותרבות. תאריך הפינוי המועדף מבחינתנו: ינואר 2010".



השכונה: "שכונת אם המושבות היא אחת הטובות בארץ. מהבניין שלנו רואים את רידינג. במרחק הליכה פועלים גני ילדים ובתי ספר.



"כמו כן יש במקום מרכז מסחרי הכולל בין השאר סופרמרקט וקופות חולים. מול הבניין ממוקם 'פארק הנופלים', הכולל גני משחקים מוצלים, וגם הספורטן והקניון הגדול נמצאים במרחק 5 דקות הליכה".



מחיר המבוקש: 1.6 מיליון שקל



כיצד קבעתם את המחיר? "לפני כחודש נמכרה בבניין דירה בכ-1.5 מיליון שקל. מאחר שאנו משאירים ציוד אלקטרוני וריהוט מלא הוספנו עוד כ-100 אלף שקל. שמאי העריך את שווי הציוד שאנו משאירים ב-300 אלף שקל".



מדוע החלטת למכור דווקא עכשיו? "החלטנו לבנות דו-משפחתי עם שכנים מהבניין - גם הם מוכרים את דירתם".



האם אתם חוששים מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "אנחנו לא חוששים מקשיים במכירה - אנחנו לא לחוצים על הכסף ולא נמכור את הדירה בכל מחיר. אם לא נמכור במחיר המבוקש, נשכיר את הנכס. בשבוע הראשון לפרסום הגיעו הרבה אנשים ולכן עשינו 'בית פתוח'. באותו יום קיבלנו הצעה לחתום על 1.5 מיליון שקל עם מועד פינוי נוח - אבל לא הסכמנו למחיר. נמכור רק אם הפינוי יהיה תוך 3 חודשים, אחרת זה לא בא בחשבון".



כמה זמן אתם מציעים את הבית למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הדירה למכירה במשך שבועיים דרך האינטרנט. קיבלנו המון טלפונים ממתווכים, אבל סירבנו לחתום על בלעדיות - הם מנסים להוריד מחיר".



מה מצב התחבורה והפקקים? "הבניין ממוקם ביציאה מהשכונה, סמוך לכביש 5 ולתחנת הרכבת. הנסיעה לתל אביב נמשכת 15-30 דקות, תלוי בפקקים. להוד השרון ולראש העין מגיעים תוך כ-7 דקות בלבד".



-



לפרטים: 2100106-054 (ליאור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully