וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב סיימה את הרבעון עם זינוק של פי 6 ברווח התפעולי ל-12 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

31.5.2009 / 8:28

הכנסות החברה עלו ב-46 ל-170 מיליון שקל; מניית מנרב זינקה מאז תחילת השנה ב-226%



חברת הנדל"ן והתשתיות מנרב אחזקות, שבשליטת אברהם קוזניצקי, סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם שיפור בהכנסות וברווחים. הכנסותיה של מנרב גדלו ברבעון הראשון ב-46%, לעומת הרבעון המקביל, לכ-170 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נובע מהכרה בהכנסה ממסירת דירות במגזר ייזום ובנייה.



בעקבות השיפור בתוצאות במגזר הבנייה הרווח הגולמי של מנרב עלה ב-173%, לעומת הרבעון המקביל, ל-30 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון הראשון בכ-101 מיליון שקל, לעומת רווח של 2 מיליון שקל ברבעון המקביל.



בנטרול הרווח לאחר מס של כ-70 מיליון שקל בגין השלמת שלב א' של מכירת חברת הביוטכנולוגיה אגרו - גרין ל-Bayer Crop Science הגרמנית תמורת כ-108 מיליון שקל, הרווח התפעולי של מנרב הסתכם ב-12 מיליון שקל.



מנרב צפויה לרשום רווח נוסף בסך של כ-55 מיליון שקל התלוי בעמידת באייר באבני דרך של רישוי ומסחור.



הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון הראשון בכ-77 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בנטרול רווח חד פעמי, הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-7 מיליון שקל.



נכון לסוף מארס למנרב היו בקופה מזומנים, שווי מזומנים, השקעות ופיקדונות לזמן קצר בסך של כ-350 מיליון שקל. מניית מנרב זינקה מאז תחילת השנה ב-226%, והחברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-178 מיליון שקל - 54% מתחת להונה הונה העצמי שהסתכם נכון לסוף מארס בכ-390 מיליון שקל, והיווה כ-28% מהיקף המאזן.







אברהם קוזניצקי אמר היום: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2009 עם עליה בהכנסות וברווחיות החברה. חרף המצב הכלכלי העולמי המשפיע על השווקים הפיננסיים בכלל ועל שוק הנדל"ן בפרט, אנו עדים לשיפור התפעולי בחברה, ובנוסף רשמנו רווח ותזרים משמעותי ממכירת זכיותינו בחברת אגרוגרין, עיסקה שתספק למנרב משאבים כספיים נוספים לכניסה לפרויקטים חדשים ושמירה על מגמת הצמיחה בעסקי החברה".



בחודשים האחרונים זכתה מנרב במספר פרוייקטים קבלניים בישראל. בין היתר, מקימה החברה את בית הספר להנדסה ומדעי המחשב בקמפוס גבעת רם בירושלים, וכן זכתה בפברואר במכרז, בעקבותיו תבצע עבודות תשתית למסילת רכבת ת"א - ראשל"צ מערב בקטע תל גיבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully