וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהר זיסאפל מעלה את המחיר בהצעת הרכש שהגיש למניות רדוויז'ן ל-7.7 דולרים - עדיין נמוך ממחיר השוק

ניר צליק

31.5.2009 / 11:44

לפני חודש הגיש זיסאפל הצעת רכש ל-5% מהמניות תמורת 6.3 דולרים למניה, מחיר שהיה נמוך ב-11% ממחיר השוק



זהר זיסאפל, יו"ר דירקטוריון רדוויז’ן, העלה את מחיר המניה בהצעת הרכש המיוחדת ל-5% ממניות רדוויז'ן שהגיש לפני כחודש ל-7.7 דולרים למניה. בנוסף, נדחה המועד האחרון להיענות להצעת הרכש ל-15 ליוני. עם זאת, כמו בהצעת הרכש הקודמת שהגיש זיסאפל, המחיר המוצע עדיין נמוך ממחיר השוק, שכן ביום שישי בתום המסחר עמד מחיר המניה של רדוויז'ן על 7.8 דולרים, לאחר שמתחילת השנה איבדה מניית החברה כ-29% מערכה.



לפני כחודש ביקש זוהר זיסאפל לרכוש כ-5% מרדוויז'ן תמורת מחיר של 6.3 דולרים למניה, מחיר שהיה נמוך בכ-11% ממחירה של המניה בסגירת המסחר ערב קודם לכן. ככל הנראה, מחזיקי המניות של החברה לא מיהרו לקפוץ על הצעת הרכש בשל העובדה כי המחיר המוצע היה נמוך ממחיר השוק. בנוסף, עוררה הצעת הרכש תהיות בשוק בשל העובדה כי זיסאפל, יו"ר דירקטוריון החברה, העריך למעשה את מחיר המניה של החברה במחיר הנמוך ממחיר השוק.



זיסאפל הגיש את הצעת הרכש המיוחדת מאחר שהוא הגיע לאחזקה של 24.5% במניות החברה, ועל פי חוק החברות כדי לעבור אחזקה של 25%, יש להגיש הצעת רכש מיוחדת ללפחות 5% ממניות החברה, כפי שעשה. אם הצעתו תתקבל יגיע זיסאפל לאחזקה של 29.5% מהחברה. הצעת הרכש תפקע ב-1 ביוני.



רק לפני מספר חודשים הגיעה החברה למצב בו היא התקשתה להמשיך את תוכנית הרכישה העצמית שלה, בהיקף של 30 מיליון דולר, לאחר שהשלימה רכישה של מניות בהיקף של כ-15 מיליון דולר. זאת, על רקע אחזקתו הגבוהה של זיסאפל במניות החברה. אילו רדוויז'ן התה ממשיכה את תוכנית הרכישה העצמית לא היה יכול זיסאפל להוסיף ולרכוש מניות ללא הצעת רכש מיוחדת. אולם כעת, אם הצעת הרכש של זיסאפל תתקבל, תוכל החברה להמשיך בתוכנית הרכישה העצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully