וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח אביבה השתמשה בברוס ויליס למסע הפרסום שלה - והצליחה לחסוך בהוצאות

סוכנויות הידיעות

31.5.2009 / 15:57

בשל צניחת מחירי הפרסום, הצליחה אביבה לחסוך 20% מהוצאותיה על מסע הפרסום, המוערכות ב-16 מיליון דולר



מסע הפרסום למיתוג מחדש של חברת הביטוח אביבה, שנמשך למעלה מארבעה חודשים בבריטניה, יגיע לשיאו מחר, כאשר החברה תיקרא באופן רשמי "אביבה" במקום "נורוויץ' יוניון", שמה הקודם בבריטניה. ואולם למרות שבמסע הפרסום השתמשה החברה בשמות מפורסמים כמו ברוס ויליס, אל מקפירסון ורינגו סטאר, הצליחה החברה הצליחה לחסוך 20% מההוצאות על הקמפיין.



תזמונו של מסע הפרסום היה מצוין עבור החברה לאור צניחת המחירים בשוק הפרסום בשנה האחרונה. ההערכות בענף הפרסום בבריטניה היו כי ההוצאות על הקמפיין הסתכמו ב-10 מיליון ליש"ט (16 מיליון דולר).



"לא יכולנו למצוא זמן טוב יותר למיתוג מחדש. הדפלציה בשוק הפרסום היתה טובה אלינו. מודעות פרסום שלנו מינואר נשארו תלויות עד אפריל, וגם אז נאלצנו להוריד אותן כיוון שהיו כבר בלויות" אמרה אמנדה מקנזי, מנהלת השיווק של קבוצת אביבה, אשר התייחסה לירידה בביקוש לשטחי הפרסום, שהותירה אותם ריקים.



אביבה צמחה לאחר מיזוגן של כמה חברות ביטוח גדולות, ביניהן נורוויץ' יוניון הבריטית, להיות חברת הביטוח החמישית בגודלה בעולם, והיא מטפלת כיום ב-50 מיליון לקוחות ברחבי העולם. מטרתו של מסע הפרסום הוא להעלות את המודעות בבריטניה לשמה החדש של החברה, ולהציגה כחברה גדולה ומאוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully