וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון: בטווח הקצר, רמת 3.92 הינה הזדמנות כניסה מצויינת לדולר; ייתכן שכבר השבוע יהיה ניסיון לפרוץ את רמת ה-4 ש'

TheMarker

31.5.2009 / 17:26

לפי האנליסטים, סטופ לוס ליציאה מהפוזיציה במקרה של טעות הינה 3.89 שקל; הדולר צפוי להתחזק מול האירו עד ל-1.25 דולר לאירו



האנליסטים בגאון מעריכים כי בטווח הקצר, רמת 3.92 שקל לדולר הינה הזדמנות כניסה מצויינת לדולר, כאשר ייתכן שכבר השבוע נהיה עדים לניסיון שני ואולי מוצלח של הדולר לפרוץ את רמת 4.0 שקל.



בגאון אומרים כי לגבי השבוע הקרוב, הדולר מהווה הזדמנות קנייה נדירה ברמת 3.92 שקל לדולר, כאשר סביר שנהיה עדים לניסיון נוסף ואולי מוצלח לפריצת רף ה-4 שקל לדולר. סטופ לוס ליציאה מהפוזיציה במקרה של טעות, הינה 3.89 שקל.



בשבוע שעבר הדולר המשיך במימוש מול השקל ושערו האחרון עומד (על פי האופציות) על 3.92 שקל לדולר. בגאון אומרים כי זוהי בדיוק רמת התמיכה האחרונה שמעליה ניתן עדיין להגדיר את הדולר במגמת תחילת עלייה.



שבירת רמת התמיכה 3.92 שקל לדולר, תהפוך כאמור את המגמה מעלייה לירידה. על פי כל הפרמטרים הטכניים, מדובר בהזדמנות להגדלת פוזיציית הלונג על הדולר, טוענים האנליסטים בגאון. בטווח הארוך, הדולר צפוי להתחזק החל מרמה של 3.92, כאשר היעד הראשי לשבועות ולחודשים הקרובים עדיין נותר על 4.35-4.32 שקל.



עוד מעריכים בגאון, כי הדולר צפוי להתחזק מול האירו עד ל-1.25 דולר לאירו. "האירו נמצא בשיאו של תהליך ההתחזקות מול הדולר, והוא צפוי להתממש מכאן לרמת 1.30 ואפילו עד 1.25 דולר לאירו בחודשים הבאים", אומרים האנליסטים.



הין צפוי להתחזק בשלבים, עד לרמה של 87 ין לדולר בחודשים הקרובים (התחתית הקודמת), אומרים בגאון. בשבוע שעבר, הין נחלש עד ל-97 ין לדולר, ומיד לאחר מכן חזר להתחזק עד ל-95.34 ין לדולר. "נראה שמגמת ההתחזקות ארוכת הטווח של הין כבר החלה, והיא צפויה להמשיך עד לתחתית הקודמת בו הוא היה מצוי ב-87 ין לדולר, בתוך מספר חודשים", טוענים האנליסטים.



בגאון אומרים כי בשבוע הקרוב הין צפוי להתחזק אל עבר רמת 94-93 ין לדולר, כאשר בהמשך הוא צפוי להתחזק עוד עד לרמת 87 ין לדולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully