וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר האג"ח של כרמל אחזקות הוביל לרווח של 33.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה

יובל מעוז

31.5.2009 / 18:02

הרווח הגולמי של החברה ירד בכ-7% ל-51.1 מיליון שקל ברבעון



הסדר האג"ח של כרמל אחזקות, שבשליטת אביב, עופר וחיים איתני, סייע לחברה לרשום ברבעון הראשון עלייה בשורה התחתונה, למרות ירידה קלה בתוצאות הפעילות. בשורה התחתונה סיימה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 33.1 מיליון שקל לעומת הפסד של 11.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.



המכירות של כרמל אחזקות ירדו בכ-7% ל-51.1 מיליון שקל לעומת 55.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. המכירות בתחום חיפויי הרצפה ב-16.2% ל-24.9 מיליון שקל. המכירות בתחום הרהיטים והמוצרים לבית עלו ב-3% ל-26.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה.



הרווח הגולמי של החברה ירד ב-8.7% ל-22.3 מיליון שקל לעומת 24.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



את עיקר העלייה בתוצאות הרבעון רשמה החברה מההסדר שלה עם בעלי איגרות החוב. ההסדר הוביל את החברה לרשום הכנסה של כ-25 מיליון שקל. ההכנסה נובעת מרישום הפרש יתרת ההתחייבויות על האג"ח שהומרו למניות ונפדו לבין הסכום שיוחס להון העצמי ולתשלום עבור הפדיון. הסדר האג"ח של החברה כולל ויתור על חלק מהחוב ודחיית תשלומים.



בזכות הכנסה זו, עלה הרווח התפעולי של החברה ל-27.2 מיליון שקל לעומת 4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי בנטרול ההכנסות מההסכם, ירד ל-3.9 מיליון שקל לעומת 4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.



כרמל אחזקות עוסקת בייצור ויבוא רהיטים, שטיחים ורצפות פרקט, ומשווקת את מוצריה באמצעות זכיינים, ביניהם רשת שטיחי כרמל, ביתילי והום סנטר.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully