וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק פיל ספקטור שהורשע ברצח שחקנית ימכור את האחוזה בה בוצע הרצח כדי לערער על גזר דינו

סוכנויות הידיעות

31.5.2009 / 20:55

המפיק רכש את האחוזה בעבור 1.1 מיליון דולר בשנת 1998; כיום נע שווי בין 800 אלף ו-1.3 מיליון דולר



מפיק המוסיקה פיל ספקטור, אשר הורשע בחודש שעבר ברצח השחקנית לארה קלרקסון, ימכור את אחוזתו בת ה-30 חדרים בלוס אנג'לס כדי לממן ערעור נגד גזר הדין שקיבל. למרבה האירוניה, זוהי אותה אחוזה בו ירה בשחקנית למוות. על ספקטור הוטלו 19 שנות מאסר בגין רציחתה.



ספקטור, בן ה-69, ביקש מאשתו רייצ'ל שורט לארגן את מכירת האחוזה ולאכסן את החפצים היקרים מחיי המוסיקה שלו, בהם כלי נגינה אשר ניתנו לו על ידי ג'ון לנון ואייק טרנר. אכסון החפצים נועד למכירה פומבית אפשרית בעתיד.







מכירת האחוזה בשדרות 1700 גרנד וויו דרייב באלהמברה, עשויה לכסות רק חלק קטן מחשבונות הגנתו של ספקטור, אשר מסתכמים במיליוני דולרים. לפי מומחים בשוק הנדל"ן, שווי האחוזה של ספקטור עומד על 800 אלף דולר עד 1.3 מיליון דולר.



"כבית שבו בוצע רצח, הוא עשוי להגיע למיליון דולר לקונה הנכון", אמר סוכן של בית המכירות הפומביות סותבי'ס, והוסיף: "אנחנו לא מייצגים את המכירה, אבל כבר קיבלנו בקשות להתעיינות בה". בשנת 1998 שילם ספקטור 1.1 מיליון דולר עבור האחוזה. לפי התביעה, באותה אחוזה ממש ספקטור ירה בקלרקסון בת ה-40, לאחר שניסתה לעזוב לאחר לילה של מסיבות במועדונים, בפברואר 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully