וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרם פודים גרופ צמצמה ההפסד ברבעון ל-20.3 מיליון שקל

יובל מעוז

1.6.2009 / 9:53

רואי החשבון מציינים בדו"חות החברה את אזהרת ה"עסק חי" של לידר השקעות



שרם פודים גרופ, חברת האחזקות של יצחק שרם ויאיר פודים, הפסידה 20.3 מיליון שקל ברבעון לעומת הפסד של 28.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר הפסדה של החברה נבע בעיקר מהפסדי לידר ושרם פודים טכנולוגיות.



רואי החשבון של החברה מציינים את אזהרת ה"עסק חי" של לידר השקעות, חברה מהותית באחזקות החברה, ואת יכולתה של שרם פודים טכנולוגיות, חברת מאוחדת של שרם פודים גרופ, לעמוד בפירעון ההתחייבויות שלה.



שרם פודים גרופ היא קבוצת אחזקות, הפעילה בתחומי שוק ההון באמצעות לידר שוקי הון; איכות הסביבה באמצעות חברת אי.אי.אר העוסקת בטכנולוגיה לסילוק פסולת מוצקה; בתחום הנדל"ן באמצעות לידר נדל"ן, לידמס וגרינסטון; תחום תקשורת וטכנולוגיה באמצעות שרם פודים טכנולוגיות, חברה מוחזקת yes ופולאר תקשורת.



לחברה נבע הפסד של 25.1 מיליון שקל מחברות מוחזקות, לעומת 9.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד ברבעון נבע בעיקר מתוצאות לידר ושרם פודים טכנולוגיות. ההון העצמי של החברה פחת ל-32.8 מיליון שקל, לעומת 40 מיליון שקל בסוף 2008.



בחברה מסבירים כי היא נמצאת במשא ומתן עם שני בנקים לפריסה ודחייה של הלוואות לזמן קצר. החברה צריכה לפרוע תשלומים לבעלי אג"ח ובנקים בהיקף של כ-95 מיליון שקל ב-2009, 54 מיליון שקל ב-2010 ו-22 מיליון שקל ב-2011. החברה צופה כי מקורותיה יספיקו לעמוד בהתחייבויותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully