וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ITGI יעקב גולדמן התפטר מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם בעל השליטה צבי בומס

יובל מעוז

1.6.2009 / 8:54

סמנכ"ל הכספים של החברה התפטר במקביל בעקבות עזיבת היו"ר; המסחר במניה הושעה



יו"ר חברת ITGI, יעקב גולדמן, התפטר אתמול מתפקידו בעקבות חילוקי דעות עם בעל השליטה בחברה צבי בומס. במקביל התפטר גם סמנכ"ל הכספים של החברה. בעקבות ההתפטרויות השעתה הבורסה את המסחר במניית החברה.



גולדמן נימק התפטרותו בחילוקי דעות עם בומס, שמונה כדירקטור בישיבת הדירקטוריון האחרונה שהתקיימה ב-25 במאי. גולדמן כותב בהודעת התפטרותו כי "חילוקי הדעות נסובים על תפיסת הניהול העתידית של החברה ועל החזון שהציג היום בעל השליטה בפני הדירקטוריון, שלדעתי, אינם עולים בקנה אחד עם טובת החברה וצרכיה".



במקביל התפטר גם אמיר לוברמן, סמנכ"ל הכספים. במכתב התפטרותו כותב לוברמן כי הוא פורש בעקבות התפטרותו של גולדמן מתפקיד כמנכ"ל החברה "ולאור ראייתי את תפקידי כמשרת אמון". באפריל התפטרו מהחברה שני דירקטורים בנימוק של חיסכון בהוצאות החברה.



ITGI, הנמצאת בשליטת צביקה בומס (45%), עוסקת בפיתוח סטנטים המכוסים ברקמה הלקוחה מבעלי חיים, ומיועדים לשימושים רפואיים שונים בכלי דם טבעיים בלב, במעקפים ורידיים בלב, בכלי דם במוח ובכלי דם היקפיים נוספים. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה בהפסד של 2 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully