וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטיו של הנשיא לשעבר משה קצב הודיעו: מתפטרים מייצוגו

עפרה אידלמן

1.6.2009 / 10:20

עורכי הדין מוחים על כך שהשופטים הורו לקיים דיונים 4 ימים בשבוע; "משפט בזק אינו משפט הוגן"



פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, מימשו את איומם והודיעו הבוקר (שני) לבית המשפט על התפטרותם מייצוגו של קצב. במכתב ששיגרו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הביעו הפרקליטים, ציון אמיר, אביגדור פלדמן ואברהם לביא, תרעומת על דבריו של השופט ג'ורג' קרא בדיון הראשון במשפט, כי לא יאפשר למרוח את התיק. "לאור השיח שבחר בית המשפט לנהל, אנו אומרים כי משפט בזק אינו משפט הוגן, אלא 'מריחה' של משפט", כתבו.



"לא למרוח, חפצים החתומים מטה", כתבו שלושת עורכי הדין, "אלא לקיים הגנה ראויה ונאותה לנאשם ולעמוד בהתחייבות המקצועיות ללקוחות האחרים". לדבריהם, "אין איש החפץ בסיום הדיון של פרשה עגומה זו יותר ממרשנו, לא כדי להיות מטרה לעלבונות והשפלות בחרו לייצג את הנאשם אלא כדי להעניק לו שירות מקצועי טוב ככל היכולת בתיק סבוך ביותר שגלגוליו, קשייו ומהמורותיו המשפטיות והציבוריות ידועים לכל". לדבריהם, "נדמה שבית המשפט סבור ואפילו טרם החל המשפט, כי המשפט הוא קרב הורדות ידיים בין בית המשפט לסניגורים".



אתמול פורסם כי הנשיא לשעבר, הנאשם באונס, מעוניין שמשפטו יישמע בדלתיים פתוחות. בתגובה שהגישו עורכי דינו לבקשת הפרקליטות לערוך את הדיון בדלתיים סגורות, כתבו כי "אלה שעל כבודן ופרטיותן חפצה המאשימה להגן (...) ויתרו זה מכבר על פרטיותן, וחזרו והתראיינו וסיפרו והפליגו בפרטים, של כל מה שלכאורה עולל בהן הנאשם".



הסנגורים טענו כי המחשבה שעדויותיהן של המתלוננות וחקירותיהן הנגדיות יתנהלו בסתר "מעוררת חלחלה". לטענתם, "הראיונות והפרסומים שהיו בפומבי ותחת כל עץ רענן פגעו בנאשם באופן אנוש", ולכן יש לאפשר לקצב להפריך את עדויותיהן בחקירה נגדית גלויה, אם כי מבלי להסיר את צו איסור הפרסום על זהותן.



עו"ד דניאל סרור, המייצג את המתלוננת המרכזית בתיק, א' ממשרד התיירות, מסר בתגובה כי "א' מקווה שהדיון יתנהל בדלתיים סגורות. תגובת קצב היתה צפויה. כל מטרתה להפעיל לחץ על המתלוננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully