וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפועלים סהר מורידים את ההמלצה לסלקום, מ"קנייה" ל"החזק"; מחיר היעד למניה נשאר על 112 שקל

נועה פרייס

1.6.2009 / 13:30

ההמלצה לפרטנר נשארת על "קנייה", ומחיר היעד נשאר על 81 שקל; "ההתמקדות בתחום הסלולר תקשה על סלקום לשמר את שיעורי הצמיחה לאורך זמן"



בפועלים סהר מורידים את ההמלצה לחברת סלקום, מ"קנייה" ל"החזק". מחיר היעד למניה נשאר על 112 שקל. האנליסטים אומרים כי המניה נסחרת כיום בדיסקאונט של כ-8% בלבד לעומת שוויה הכלכלי המוערך על ידם, ולכן ההמלצה ירדה.



ההמלצה לחברת פרטנר נשארת על "קנייה", ומחיר היעד של המניה נשאר על 81 שקל. לטענת האנליסטים, פרטנר נסחרת בדיסקאונט של 17% לעומת שוויה הכלכלי.



"בחינת תוצאות הרבעון מחדדת את העובדה כי פרטנר וסלקום הן חברות איתנות המייצרות תזרים מזומנים חזק במיוחד", כך אומרים האנליסטים בפועלים סהר. התזרים של סלקום עומד על כ-390 מיליון שקל, והתזרים של פרטנר עומד על כ-296 מיליון שקל.



האנליסטים אומרים כי "ברמה הרבעונית אין ספק כי תוצאותיה של סלקום חזקות יותר ברוב המדדים ברבעון הראשון של 2009". לטענתם, סלקום ממוקדת מאוד מבחינה אסטרטגית ורואה בעסקי הליבה שלה דרך נכונה ללא צורך בהתרחבות לכיוונים אחרים.



לעומת זאת, פרטנר רואה בחדירה לפעילויות חדשות מקורות צמיחה חיוניים לעתיד, כאשר שוק הסלולר הרווי לא יאפשר צמיחה נוספת, אומרים האנליסטים בפועלים סהר. לטענתם, "המבחן האמיתי של האסטרטגיות יתרחש בעתיד".



בפועלים סהר רואים בחיוב את דרכה של פרטנר, המתפתחת לכיוונים חדשים ובכך מבטיחה לעצמה צמיחה עתידית. "אנו מעריכים כי ההתמקדות בתחום הסלולר, שכבר היום מאופיין בהיקפי צמיחה נמוכים במיוחד, תקשה על סלקום לשמר את שיעורי הצמיחה לאורך זמן", מסכמים האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully