וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון מקור ראשון מוציא מהדורה דיגיטלית בתשלום: צופים 50 אלף מנויים בשנה הקרובה

אופיר בר-זהר

1.6.2009 / 16:53

איש העסקים האנגלי דייוויד מוריס, קרוב משפחה של שלמה בן צבי, השלים את רכישת העיתון בתקופה האחרונה



עיתון מקור ראשון הודיע כי הוא מתחיל להפיץ מהדורה דיגיטלית בתשלום. מדי יום בשעה 13:00 תופץ מהדורה בת 32-40 עמודים. בשלושת החודשים הראשונים תישלח המהדורה בחינם ואילו לאחר מכן תעלה סכום כסף שלא נמסר. העיתון הדיגיטלי יכיל ומודעות פרסום אינטראקטיוויות - סרטונים, סרטי פלאש ועוד. ממקור ראשון נמסר כי במיזם הושקעו חצי מיליון שקל וכי הכוונה היא להפיץ את המהדורה ב-50 אלף עותקים בחודשים הראשונים ולאחר מכן לעלות ל-100 אלף עותקים.



בתוך כך הודיעה קבוצת מקור ראשון כי איש העסקים האנגלי דייוויד מוריס, אשר מוביל קבוצת משקיעים מלונדון ומניו יורק, מחזיק כעת בבעלות מלאה על העיתון. ל-TheMarker נודע כי מוריס הוא קרוב משפחה של שלמה בן צבי. הקבוצה נכנסה להשקעה בעיתון כבר לפני כשנה, בעת שמקור ראשון נקלע לקשיים כלכליים. לאחר מכן אף קיימה הקבוצה תוכנית הבראה במסגרתה פוטרו כ12% מ-400 העובדים.



מקור ראשון מדווח עוד כי "לקראת יציאתה של המהדורה הדיגיטלית, גוייס צוות של 35 עובדים, מתוכם 20 עורכים ועיתונאים ו-15 עובדים טכניים מתחומי הגרפיקה, איטרנט, פרסום ועוד". את העיתון תערוך לימור גריזים ורכז המערכת יהיה שבתאי גרברצי'ק. בין הכתבים יהיו: חגי סגל, אורי אליצור, אריאל סגל, אמנון לורד ועוד. המהדורה היומית הדיגיטלית תופץ באמצעות אתר jtimes.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully