וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב זינקה בשיעור החד ביותר זה 8 חודשים

סוכנויות הידיעות

1.6.2009 / 22:37

התשואה על האג"ח ל-10 שנים קפצה ב-0.25% ל-3.72%; עלתה בכ-1.7% מהשפל של שנה שעברה



שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב רשם נפילות חדות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים רשמה את הזינוק היומי החד ביותר זה 8 חודשים, על רקע עליות בשוקי המניות והסחורות בעקבות ראיות לכך ששיאו של המיתון הכלכלי העולמי כבר חלף, אשר פגעו בתיאבון המשקיעים לביטחון היחסי של ההשקעה באג"ח ממשלתיות.



התשואה על האג"ח הממשלתיות האמריקאיות ל-10 שנים זינקה היום ב-0.25% ל-3.72% - הזינוק החד ביותר מאז אוקטובר. התשואה עלתה בכמעט 1.7% מאז שנפלה לשפל של 2.03% בשנה שעברה.



"הכסף נודד החוצה מהאג"ח הממשלתיות האמריקאיות לעבר תחומים אחרים", אמר ראש מסחר אג"ח ממשלתיות של דרזדנר קליינוורת, תומאס רות, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. "במהלך השנה האחרונה היתה נהירה המונית אל מפלט האג"ח הממשלתיות האמריקאיות, ואם המצב ישתפר אנחנו צפויים לראות נהירה המונית החוצה מהן", הוסיף.



"שוקי המניות עולים, וכתוצאה מכך אנו עדים לירידות בשוק האג"ח", אמר ראש מסחר אג"ח ממשלתיות ב-סטיפל ניקולאוס, מרטין מיצ'ל, לבלומברג.



מתחילת השנה הפסידו המשקיעים באג"ח ממשלתיות בארה"ב 4.3%, והשוק נמצא בדרכו לנפילה שנתית ראשונה מאז 1999, לפי מדד האג"ח הממשלתיות האמריקאיות של מריל לינץ'.



מוקדם יותר היום פורסם בסין מדד מנהלי הרכש למגזר הייצור, אשר נותר בחודש מאי מעל לרמה של 50 נקודות - המצביעה על צמיחה בפעילות במגזר - זה החודש השלישי ברציפות. באוסטרליה נרשמה עלייה במכירות הקמעוניות במאי, זה החודש השני ברציפות.



בחזית המקרו כלכלית בארה"ב. מדד מנהלי הרכש של מגזר הייצור עלה במאי לרמה של 42.8 נקודות, לעומת 40.1 באפריל - עלייה חדה מתחזיות הכלכלנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully